Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
  • Fri parkering
  • Pool
Pension Eva(Puerto de Mogán)
  • Kostnadsfritt internet
Orbitz.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

• Pool
La Venecia de Canarias(Puerto de Mogán)
  • Pool
HD Mogan Beach Apartments(Puerto de Mogán)
  • Precis vid stranden
Cordial Muelle Viejo(Puerto de Mogán)
TripAdvisor
Pension Playa(Puerto de Mogán)
TripAdvisor
Apartments Casa Lila(Puerto de Mogán)
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade fått ett bra intryck av detta boende , vi valde detta för att fira min 50årsdag.
När vi kom så fick vi ett bra bemötande av en man som presenterade sig som Reception chef, service tänket var på topp.
Sedan så kom vi upp på rummet vi hade valt ett superior rum, detta visade sig micro vågs ugnen ramen var sönder när vi kom dit. Ramen ramlade ner på min flickväns tå som sedermera nagel trillade av på.Vi påpekade detta till hotellet efter andra påringningen så efter mycket stön så kom dom upp till kvällen och fixade detta.
När man som vi är medlemmar i be cordial så lovar dom en välkommen tillbaka present samt att dom lovade min flickvän att hotellet skulle uppvakta mig med en flaska bubbel på min födelsedag . Resultat välkommen tillbaka presenten var en flaska bubbel sedan så deras uppvaktning som var lovad blev tre arm gummiband med hotellets loggo på , och ett grattis kort. Efter detta så var receptions tjejerna som stod där väldigt nonchalanta mot oss och på gränsen till otrevliga.
Vi har påtalat detta till hotellchefen men har bemötts av tystnad. Så man förstår vad reception tjejerna har fått sin attityd ifrån så detta hotell håller ej vad det lovar ett av dom sämsta service i Mogan som vi har upplevt . Priset för detta boende kontra upplevelsen var inte värt det.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
1  Tack Jens-Patrik S
DirACMV, Management på Cordial Mogan Valle, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2018

Dear JP S,

We really appreciate the fact that you chose Cordial Mogán Valle to spend such a special date as your 50th birthday. This is why it makes us so sad to read that you did not have the wonderful time that you undeniably deserved.

The chearful way you were greeted at arrival should have been the atmosphere you experienced throughout your whole stay, as we pride ourselves on our commitment to our guests. Nevertheless, we understand that the unfortunate misunderstandings that took place made you question our service, and we are willing to change that.

It would mean the world to us if we could look further into this case together and establish which aspects could have been improved in order to provide you with a splendid experience. And, if you honour us with the privilege of a second chance, we are absolutely confident that we will be able to do so.

We are looking forward to hearing from you.

Best regards,

Mónica Gutiérrez
Manager Assistant
info.acmv@becordial.com

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Vi har varit på Gran Canaria fyra gånger, men detta var första gången i Puerto de Mogan. Puerto de Mogan är fint och väldigt lugnt. Vi var där 9 dagar i mars.

Positivt
- Flera stora bra pooler och en barnpool, alla uppvärmda
- Bra mat i snack baren
- Flera bra lekplatser för barn
- Mycket uppskattat mini disco varje kväll
- Bra miniklubb med aktiviteter för barn flera gånger om dagen
- Nära till mataffär, ca 1 km promenad till stranden.
- Trevliga och hjälpsamma badvakter vid alla pooler
- Fräscht rum, förmodligen renoverat relativt nyligen
- Relativt bra WiFi som fungerar på i princip hela hotellområdet

Negativt, eller snarare saker vi har stört oss på
- Köket sparsamt utrustat.
- Trots att vi hade bokat rum för fyra så fanns det bara stolar på uteplatsen för tre personer. Vi fick därför släpa en stol från köket fram och tillbaka mellan måltiderna.
- Vi hade uppskattat om rummet hade varit något mer barnanpassat. Vi reste med två barn, 2 och 4 år, vilket framgår av bokningen. Enkla saker som barnstol på rummet och en liten pall på toaletten hade underlättat.
- Vi var på barbecue en kväll. Då min fru helst inte äter kött så frågade vi i receptionen om det fanns någon fisk, eller om det bara var kött innan vi bokade. De svarade att det normalt sett bara är kött, men fisk går att ordna om vi säger till i restaurangen. Väl i restaurangen så avfärdas detta bestämt, det finns aldrig någon fisk i barbecuen, och det är ingenting de kan ordna.
- Hotellet bitvis slitet, men renovering pågick under tiden vi var här

Överlag var vi väldigt nöjda med vår vistelse

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack DallasTo
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Vi bokade via Ving som tycker att detta är ett fyrstjärnigt hotell. Varken boende eller mat motsvarar mer än 2-3 stjärnor. Frukost och middag håller 3-stjärnig kvalitet medan lunchen består av en bar-meny med torftig utbud, pizza, hamburgare, kyckling med pommes frites, enkla sallader.

Tips för att välja rum: Det finns balkong där promenadgångar går alldeles intill, undvik dessa.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack tvr350
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt fint lägenhetshotell med två balkonger kök vardagsrum sovrum å badrum. För barnfamiljer finns lekland å pooler. Jag kan varmt rekommendera maten på restaurangen. Avstånd till centrum 600 meter. Puerto de Mogán är väldigt vackert.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack gnsk2016
DirACMV, Manager på Cordial Mogan Valle, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Kära gnsk,

Tack så mycket för dina söta ord. Vi ser fram emot att träffas igen!

Med vänliga hälsningar,

Mónica Gutiérrez
Manager Assistant

Omdömet skrevs 24 januari 2018

Ett bra lägenhetshotell med många pooler och möjlighet att få vara på delar utan eller med barn. Kan varmt rekommendera detta till just barnfamiljer då det finns speciell anläggning för lek för barn, poolområde och även vattenlek. Men även för oss som par är detta ett mycket bra hotell med lugna områden, finns ett spa som verkar vara mkt fint med. Bra filosofi från ägaren av hotellet att inte erbjuda all inklusive då det kan utarma andra företag runt Mogan. De jobbar även mkt med miljön på hotellet(läs gärna deras vision på hemsidan). Rummen håller på att renoveras upp, vilket gjorde att det vid detta tillfälle då vi hyrde förekom en del störningar av arbete i vissa rum, vi fick byta till ett lugnare rum-inga problem alls. Stora fina balkonger med sol från ca kl 11-sent på em.

Tips för att välja rum: Om man vill ha tyst välj längre upp, rummen mot havet har lite längre solljus, lugnare mot bergssidan.
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Lisa D