• Pool
Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
  • Pool
Pension Eva(Puerto de Mogán)
Boka nu, betala på plats
  • Kostnadsfritt internet
Cordial Muelle Viejo(Puerto de Mogán)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Frukost ingår
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

Cala Blanca by Diamond Resorts(Mogan)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 43 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 43 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 68 US$/natt.

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Tyvärr hade vi inte läst alla omdömena på TripAdvisor innan vi bokade detta lägenhetshotell. Vi reser utan barn och gillar att ha det lugnt både vid frukost och på eftermiddagarna på balkong eller terass. Det får man inte här. Frukosten började kl 8 och då gällde det att vara där för då fick man ca 15 minuter innan larmet började och matsalen blev värre en barnbespisning... Vi hade önskat en avskild plats för frukost precis som man hade en ”tyst” pool. Lägenheten var trevlig men sliten, vi hade småkryp på bänkarna i köket, vi hittade 4 kackerlackor på golvet och det var ständigt 4 katter utanför uteplatsen så man vågade inte låta terassdörrarna stå öppna. Puerto de Mogán är jättemysigt men det här hotellet bor vi inte på igen!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
3  Tack Annki2016
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Stora rum med balkong skapar alltid grund för ett trevligt boende. På Cordial Valle trivs vi bra i våra lägenhetsliknande rum med ordentliga badrum och soliga balkonger.
Restaurangen är väldigt prisvänlig och helt ok. Baren är lite småtråkig men funkar ändå, det är ju ändå semester!
Men polbaren med William från Cuba får mig att gå i total spinn, vilken mojito!
Personalen i stort är så välkomnande och härlig att alla skavanker vägs upp, här trivs jag bra!
/ss

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack vMolke
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Bra och stora rum med uteplats. Tyvärr fungerar ej Wi-FI på rummen. Låset på balkongdörr var trasigt och reparatör fick komma och laga aircondition. Bra pool och trevliga aktiviteter för barnen. Dock väldigt kallt vatten i splash park.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Hanna C
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Perfekt lägenhetshotell för familjen. Tre pooler, bra frukost, bra och rymlig lägenhet med stor terass. Två st tvn, en i sovrummet och en i vardagsrummet. Stort och bra badrum med badkar. Ett stenkast från en galleria med en matbutik om man vill göra egen frukost. Huvudpromenad vägen tar dig fem min att gå till stranden och alla restauranger. Perfekta familjen resemålet !

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack arash d
Omdömet skrevs 9 november 2017

Perfekt familjehotell. Lägenheterna är praktiskt inredda med stor terass. Bra frukost med stort utbud. Flera fina poolområden, bl a en ”tyst pool”. En fin promenadväg ner till byn och stranden. Hela familjen trivdes,

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Carin Ö