“Gott och värt ett besök”

Breeze Bar & Resto by PappaRich
Rankad som nr 27 av 148 Restauranger i Gili Trawangan
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Mycket god asiatisk mat. Erbjuder även några västerländska rätter. En i sällskapet fick dock kyckling som inte var färdig, var dock inga besvär att skicka tillbaka denna. Väldigt bra service.

Lokalen är helt ny och väldigt fin och smakfullt inredd.

Tack Sebastian B

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Gick förbi dagen innan och fastande för den fina uppgången till restaurangen. När vi dagen efter kom för att se menyn och gick upp för trappan blev vi riktigt imponerade på inredningen och maten var riktigt god!

Tack Fanny P

Resenärer som tittade på Breeze Bar & Resto by PappaRich tittade också på

Gili Trawangan, Gili Islands

Besökt Breeze Bar & Resto by PappaRich? Berätta vad du tyckte!