“Bästa!”
Omdöme om The Banyan Tree

The Banyan Tree
Rankad som nr 17 av 156 Restauranger i Gili Trawangan
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Spenderade 1 vecka på Gili T och jag åt frukost här varenda dag! Bästa smoothiebowlsen, mysigaste personalen och fräschaste menyn på gili. Besök detta ställe!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Mimmi F

Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Det här får ni inte missa för allt i världen! Deras veganska ”buddah bowl” är super smarrig! Jag tog den flera gånger, yumm yumm!

Datum för besöket: november 2017
Tack emmas564
Omdömet skrevs 23 oktober 2017 från mobil enhet

Bästa stället på hela Gili, LÄTT. Avokadomackorna drömmer jag dagligen om fortfarande och servicen är bäst. Smoothie är också något ni måste prova om ni är där

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Lisa W
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt god och vällagad mat. Här kan du få naturligt glutenfri lasagne och massor av annat gott. Maten kom snabbt och personalen var trevlig och serviceinriktad. Kan varmt rekommendera The Banyan Tree!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Lisa S
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här två gånger. Maten är fräsch och smakar mycket bra! Deras juicer är också väldigt goda. Personalen är trevlig och lokalen är fin och har AC (inomhus). Vet man att man äter mycket skulle jag rekommendera att man beställer mer än en rätt. Bra priser så man kan allt unna sig två rätter om man tycker det behövs.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Mallllle

Resenärer som tittade på The Banyan Tree tittade också på

Gili Air, Gili Islands
Gili Trawangan, Gili Islands

Besökt The Banyan Tree? Berätta vad du tyckte!