“Ok”

Retro Kohvik
Rankad som nr 4 av 52 Restauranger i Kuressaare
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Sällskap på 12 personer.
Krav på beställning innan ankomst. Trots detta stor förvirring, och väldigt långsam service fast det endast var vi som åt där.
God mat men inget spektakulärt.

Tack AndreasP2054

Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var 12 personer som bokat bord här maten var mycket god. Det tog tyvärr lite tid att få in drickan och servispersonalen var lite virriga.

Tack magnusk562
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Coolt retroställe med gammal inredning och en Art Deco arkitektur på utsidan. God mat, bra service och lite annorlunda kul rätter.

1  Tack Michael D
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rekommenderas varmt. Värmde oss efter en kall dags fågelskådning på påskhelgen. Lammet var bland det bättre jag ätit.

Tack Jonas M
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Retro ligger på genomfartsgatan genom stadens centrum ( Lossi). Uteservering finns både på Lossi (gatan) och på en innergård - vindskyddad och utan buller från trafiken.
Jag prövade en soppa som var mycket god och priset var o.k. !

Tack 46erling46

Resenärer som tittade på Retro Kohvik tittade också på

Kuressaare, Saaremaa

Besökt Retro Kohvik? Berätta vad du tyckte!