“Mycket gott och trevligt”
Omdöme om Retro Kohvik

Retro Kohvik
Rankad som nr 3 av 52 Restauranger i Kuressaare
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rekommenderas varmt. Värmde oss efter en kall dags fågelskådning på påskhelgen. Lammet var bland det bättre jag ätit.

Datum för besöket: april 2018
Tack Jonas M

Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Retro ligger på genomfartsgatan genom stadens centrum ( Lossi). Uteservering finns både på Lossi (gatan) och på en innergård - vindskyddad och utan buller från trafiken.
Jag prövade en soppa som var mycket god och priset var o.k. !

Datum för besöket: augusti 2017
Tack 46erling46
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Trevlig personal, snabb service med fin veranda på baksidan. Lammburgaren var perfekt med goda tillbehör. Till och med toaletten var cool.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Ida S
Omdömet skrevs 25 juli 2017

En väldigt trevlig liten café-restaurang i centrala Kuressaare. Bara inredningen är värd ett besök, men det visade sig att man även serverade riktigt bra mat för ett rimligt pris. Servicen var god, och urvalet av ölsorter var imponerande. Kan rekommendera detta ställe varmt!

Datum för besöket: juni 2017
Tack kartul
Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Enkel vällagad mat med trevlig service och kul inredning.
Dagens soppa var smakrik och pajen god.
Man bjöds även på en speciell estnisk mjölkdryck.

Ligger centralt mitt i den lilla staden.

Datum för besöket: mars 2017
Tack karin l

Resenärer som tittade på Retro Kohvik tittade också på

Kuressaare, Saaremaa

Besökt Retro Kohvik? Berätta vad du tyckte!