“Mysigt cafè med intressant inredning !”
Omdöme om Retro Kohvik

Retro Kohvik
Rankad som nr 4 av 52 Restauranger i Kuressaare
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Retro ligger på genomfartsgatan genom stadens centrum ( Lossi). Uteservering finns både på Lossi (gatan) och på en innergård - vindskyddad och utan buller från trafiken.
Jag prövade en soppa som var mycket god och priset var o.k. !

Tack 46erling46

Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Trevlig personal, snabb service med fin veranda på baksidan. Lammburgaren var perfekt med goda tillbehör. Till och med toaletten var cool.

Tack Ida S
Omdömet skrevs 25 juli 2017

En väldigt trevlig liten café-restaurang i centrala Kuressaare. Bara inredningen är värd ett besök, men det visade sig att man även serverade riktigt bra mat för ett rimligt pris. Servicen var god, och urvalet av ölsorter var imponerande. Kan rekommendera detta ställe varmt!

Tack kartul
Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Enkel vällagad mat med trevlig service och kul inredning.
Dagens soppa var smakrik och pajen god.
Man bjöds även på en speciell estnisk mjölkdryck.

Ligger centralt mitt i den lilla staden.

Tack karin l
Omdömet skrevs 14 augusti 2016

Bemötande var bra och maten var god. Bekvämlighet normal. Intressant och avskilt ställe för avkoppling med tilltugg.

Tack kirsholm

Resenärer som tittade på Retro Kohvik tittade också på

Kuressaare, Saaremaa

Besökt Retro Kohvik? Berätta vad du tyckte!