View deal
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com110 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellets läge i Kuressaare i gamla delen av stan är bra och spa-avdelningen, som är gratis för hotellgäster, är riktigt fin med många olika bastur (ångbastu, saltbastu, arombastu osv.) och en stor pool och andra mindre pooler (bubbelpool, kallvattenspool, supervarm pool m.m.).

Rummet vi bodde i, ett familjerum som bestod av två dubbelrum med öppen dörr emellan, var dock inget vidare. Beläget på nedre botten med "utsikt" mot en stenmur två meter från fönstret. Kan ha varit den sämsta utsikten jag haft någonsin på ett hotell. Varje gång man duschade vart det massa vatten på badrumsgolvet då lutningen till golvbrunnen inte var helt rätt. Inredningen i rummet kändes lite som Estland var för typ 15 år sedan snarare än år 2018. Luftkonditioneringen fungerade i ena rummet men inte andra, trots att vi noggrannt stängt fönstren (annars kopplades den ur automatiskt).

Frukosten var bra och personalen på hotellet var trevlig men jag kan inte säga att hotellet är prisvärt. Nästa gång vi besöker Kuressaare bor vi någon annanstans.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack FQ-trav
Kristjan A, Sales Assistant på Grand Rose SPA Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2018

Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Tredje gången vi bodde på detta hotell. Tyckte det var något mera slitet denna gång, men kan fortfarande rekommenderas. Sommarrestaurangen på terassen mycket trevlig och maten riktigt god. Ganska många rätter att välja på. Frukosten helt OK. Hotellet har en Spa- anläggning, som jag dock inte hann med. Nära till Centrum.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 91kerstin
Kristjan A, Sales Assistant på Grand Rose SPA Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2018

Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Omdömet skrevs 16 april 2018

Jag besökte Grand Rose av nyfikenhet och fick se ett lyxigt SPA Hotell ! Hotellobbyn är stor och rymlig med sköna soffor och vackra blomplanteringar. Utanför hotellet finns en mycket stor sommarservering där vi satt och njöt med fika en sommardag ! Mysigt ställe !

Tack Erling G
Omdömet skrevs 19 augusti 2017

Trevliga hotellrum - mat med mycket hög standard och inredningen i rum och i hela hotellet är av mycket hög standard ! Servicen är utmärkt och på uteserveringen kan man relaxa med en kaffe-öl eller en maträtt helt vindskyddad och utan trafikbuller !
ETT MYCKET REKOMMENDABELT SPA - HOTELL !

Tack Erling G
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Jag var på 1 veckas spavistelse med min mamma. Fantastiskt bra behandlingar och kunniga massörer och behandlare.
Spadelen med pooler och olika bastur måste nämnas i sammanhanget. De är väl värda ett eller flera besök. Jag älskade framförallt saltbastun&aromabastun. Den finska bastun var alltför het för mig, haha. Det fanns allt som allt 6 st och en utomhusbastu.
Skönhetssalongen vid receptionen var bra den med och hade trevlig personal och jag köpte en ansiktsbehandling här under vistelsen. Rekommenderas!
Personalen i receptionerna var tillmötesgående och trevliga. Maten god.
Måste nämna den underbara kvinnliga läkaren som arbetade här också!
En underbar vistelse, jag kommer gärna igen.
Som ett plus var läget perfekt, nära centrum.

Tack Annemarie N