Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline120 US$
eDreams120 US$
Tripadvisor120 US$
FindHotel
Agoda.com120 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 16 april 2018

Georg Ots ( döpt efter den kände operasångaren) är ett modernt och lyxigt SPA.hotell som verkligen kan rekommenderas ! Hotellet ligger bara ett stenkast från havsviken in mot Biskopsborgen ! Sommarserveringen ligger vindskyddad !

Tack Erling G
PiretTrei, General Manager på Georg Ots Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2018

Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Georg Ots spa hotel and that your summer plans also include us again!

See you soon at Saarema!

General Manager,

Omdömet skrevs 12 september 2017

Hotell on ilus ja personal on hea. Eriti hea oli SPA kogemus (massaaži ja kosmeetiku teenus). Kõige muuga olin väga rahul aga toa ventilatsioon tegi väga kõva häält, isegi kui seinal olev ventilatsioonisüsteem oli välja lülitatud, oli ikkagi kohin toas.

• Restyp: Reste ensam
Tack Kadri K
PiretTrei, General Manager på Georg Ots Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2017

Thank you very much for taking the time sharing your experience and kind compliments towards Georg Ots Spa hotel. We hope that we´ll be able to welcome you back soon for more memorable stays!

Järgmiste kohtumisteni:)

Omdömet skrevs 19 augusti 2017

Intill båthamnen ligger SPA -hotellet, vilket jag tidigare bott några nätter ! Nu finns en utomhuspool mellan hotellängorna ute på gräsmattan ! Frukostarna är mycket bra på Georg Ots SPA ( namnet kommer från en av landets mest populära sångare Georg Ots ). Ett mycket rekommendabelt SPA-Hotell !

• Restyp: Reste ensam
Tack Erling G
PiretTrei, General Manager på Georg Ots Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2017

Thank you very much for taking the time to share your experience and kind compliments towards Georg Ots Spa hotel. We look forward to welcoming you back.

Sunny regards from Saaremaa,

Omdömet skrevs 28 juli 2016

Bra läge med utsikt över båtklubb och slottet. Fint rum med superskön säng. Dåligt tryck i duschen. Frukosten mest anpassad för finländare och estländare. Saknade bacon och äggröra. Smidig in- och utcheckning.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Kristina F
Omdömet skrevs 14 juli 2016

Vi stannade i residents med 2 rum och kök under en vecka med hela familjen. Havet ligger bara 25 meter från lägenheten, balkongen är enorm och utsikten härligt. Maten är god och personalen trevlig. Sist men inte minst: det är helt tyst i området hela tiden!

Rumstips: Snyggt, tyst, bekvämt
Datum för vistelsen: juli 2016