“Dags att se över er personal! Sämsta service nånsin!”

Pritsumaja Grill & Bar
Rankad som nr 39 av 44 Restauranger i Kuressaare
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 18 juli 2019

Kvällssolen sken på restaurangen och det såg trevligt ut. Satte oss för att få en bit mat.Var tvungna att begära menyn 2 ggr innan vi äntligen fick den till bordet. Väntade sen 30 min men ingen kom och tog upp vår beställning. Till sist gick jag in med menyn och frågade varför ingen kommer till vårt bord. En sur min sa då att jag kan beställa där inne men jag insisterade på att hon skulle komma ut till bordet där min partner satt. Igen en sur min när hon kom. Beställde dricka och började vår matbeställning...det dröjer en timme!! Kände att vi väntat tillräckligt och nöjde oss med varsin öl. Ett råd från oss till restaurangchefen-du har personal i din stab som behöver skolning.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Globtrott315915

Omdömet skrevs 16 april 2018

Strax intill Stadshuset i Kuressaare ligger "Pritsumaja" och att sitta ute på sommarserveringen under en sommardag och äta något från den Internationella menylistan, känns het rätt, för maten är mycket bra !

Omdömet skrevs 19 augusti 2017

Vid tornet "Pritsumaja" ligger nedanför en Grill & Bar med mycket fina kötträtter bland annat. Uteserveringen ligger vägg i vägg med stadshuset och med centrala rondellen i Kuressaare strax utanför. Fint läge för en restaurang !

Datum för besöket: augusti 2017
Omdömet skrevs 19 augusti 2017

Granne med Stadshuset ligger "Pritsumaja" och tornet vid restaurangen byggdes nog för att hänga upp blöta brandslangar en gång i tiden. I dag är Pritsumaja en populär restaurang som vi prövade på vår öselvistelse !

Omdömet skrevs 16 juni 2015

Maten var super dålig men personalen helt ok servicen var också helt ok om något långsam dit skulle jag aldrig gå igen

Datum för besöket: juni 2015
Tack Lisbeth S

Resenärer som tittade på Pritsumaja Grill & Bar tittade också på

Kuressaare, Saaremaa
Kuressaare, Saaremaa

Besökt Pritsumaja Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!