SPARA 3 US$
Expedia.com60 US$
Priceline
FindHotel60 US$
Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Bodde två nätter på hotellet i samband med en konferens. Läget är bra, hade ett rum med balkong och fin utsikt mot vattnet. Där slutar tyvärr det positiva. Rummet har två ihopskjutna sängar i stället för dubbelsäng. Hårda obekväma sådana. Kuddar platta och hårda. Saknade safe i rummet. Fanns heller inget kylskåp/minibar.
Heltäckande matta, usch! När man duschade i badrummet rann vattnet ut över hela golvet.
Ingen möjlighet att reglera temperaturen i rummet.
Generellt slitet och fult.
Vi åt buffemiddag första kvällen. Den var under all kritik. Stenhårda torra kycklingbitar. Bleka smaklösa ugnsstekta grönsaker, blöt sallad. Frukosten var medioker.
Skulle inte välja att bo på detta hotell oavsett pris.

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 309mariep
Omdömet skrevs 20 april 2018

Fantastisk läge, fina fräscha rum. Fin frukost och jättefin spa avdelning - båda medicinsk och kosmetisk.
Kaféer, restauranger och lite butiker i promenadavstånd från hotellet i bycentrum. Fina utflyktsmål på Saareema.
Goda parkeringsmöjligheter.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack amr677
Omdömet skrevs 11 april 2018

Havsviken går utanför SPA-hotellet, vilket gör det extra attraktivt ! Hotellet är kända för mycket bra behandlingar och hotellrummen kändes perfekta ! Uteplatsen är dessutam vindskyddad ! Dit vill jag gärna återkomma !

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Erling G
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Jag har bott på Ruutli för några år sedan och hotellet har rustats upp med en fin vattenpark och restaurangen på nedre våningen "Nautica" håller på att byggas om (helrenovering) för att bli supermodern ! Arbetena med Nautica var i full gång under augusti månad och arbetschefen berättade att det skall stå klart i september månad (2017). Trevliga hotellrum med balkonger mot vallgravarna vid Biskopsborgen mittemot hotellet !

Rumstips: Välj rum med balkong mot Biskopsborgens vallgravar !
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Erling G
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Hotellet helt ok och bra med närheten till alla behandlingar ! Restaurangen och maten ingen hög klass på . Mycket restmat flera dagar i sträck , vilket man inte förväntar sig när man är på semester!
Lite mer hälso inriktad mat skulle inte kännas fel !!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack karin l