“Mycket fin och välskött lägenhet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Norrköping, Sverige
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
3 omdömen om hotell
“Mycket fin och välskött lägenhet”
Omdömet skrevs 26 december 2017 för en vistelse i december 2017

Lugnt läge med balkong mot söder, ljus och fin lägenhet, allt i mycket bra skick och TV-kanaler för de flesta länder. Fin pool med gott om utrymme, 10 min. promenad till beach, restauranger och affärer. Nära till buss, gott om parkeringsplatser på gatan. Lugnt läge, perfekt för avkoppling men nära till allting. Vi kände oss väl omhädertagna av vår underbara värdinna, Karin. Kommer gärna tillbaka!

dec 27 2017
Thanks so much and look forward to welcoming you back soon. Happy New year to you both.
wewstwd
Dunstable, Storbritannien
Nivå 2 Skribent
6 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 11 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

jan 12 2018
Thanks so much Ellen. It was great to meet you and look forward to welcoming you back any time.
Andrejs R
Omdömet skrevs 13 december 2017 för en vistelse i november 2017

Din ålder 35-49
dec 13 2017
Thanks so much and glad you had a great holiday.
josealeon ...
Madrid, Spanien
Omdömet skrevs 10 december 2017 för en vistelse i oktober 2017

dec 11 2017
Great you had a good holiday and thanks for the super review.
kellyB737 ...
Madrid, Spanien
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 4 september 2017 för en vistelse i juli 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

sep 4 2017
Thanls so much Sarah. It was a pleasure and so glad you had such a wonderful stay and holiday.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera