Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Passa er för detta boende!”
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 för en vistelse i juni 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi bokade detta boende via Happy Holiday homes i slutet av Juni 2018.
Det ser fint ut på bilderna och ligger med fin utsikt över Comosjön.
Väl på plats efter en mycket brant väg upp och en bra bit från sjön och byn.
Möttes vi av ett sovrum som var mögelangripet på en hel vägg som försökte döljas med luftavfuktare och luktdosor. Gick inte att sova där inne på grund av all mögeldoft. I badrummet var det också mögel och dåligt städat.
Stället är också väldigt dåligt skött med trasiga parasoller och stolar samt en grill som hade sett sina bästa dagar. Att tillägga ligger det en åsnehage som granne och det stinker rätt rejält där ifrån. Vi sov på soffan en natt för vi kom fram sent och fick sedan pengarna tillbaka från Happy Holiday homes.
Boka inte detta ställe!!!

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Argegno

Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera