“Lyxigt boende med fantastisk utsikt!”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Italia Living Villa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
19 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
“Lyxigt boende med fantastisk utsikt!”
Omdömet skrevs 1 april 2019 för en vistelse i mars 2019

Vi hyrde emmas hus för att fira min man som fyllde 40 och vi blev positivt överraskade hur bra boendet var! Superlyxigt, modernt och i en underbar lummig miljö med utsikt över vackra gardasjön! Sängarna var jättesköna och man har både morgon och kvällssol. Jag vill redan börja planera min nästa resa hit!!!

Datum för vistelsen: mars 2019
uri s
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan för en vistelse i augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Svar från företaget
sep 13 2019
Dear Uri, thanks for taking your time and leaving a review and thank you for mentioning that our house is beautiful! That is so important for us! The Italia Living team is so happy to hear your good feedback and we hope to see you again!
Inspire78 ...
Omdömet skrevs 13 september 2018 för en vistelse i september 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
sep 16 2018
Best guest! We are so glad you enjoyed your stay! Thank you and warmly welcome again to us and Lake Garda!
Tamara C
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 21 juli 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera