“Great location and very comfortable”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

London, Storbritannien
Omdömet skrevs 6 maj 2019 för en vistelse i maj 2019

Datum för vistelsen: maj 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 17 2020
Apologies fir late reply and many thanks fir your review.
Bonfoths

Datum för vistelsen: april 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 1 2018
Thank you so much for this lovely review of our home and also the great information you provide in the village, nearby attractions, and Restaraunts. It was a pleasure hosting your family and we would be more than happy to see you return, best wishes John and Berny
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera