Öppet i dag: 09:30 - 17:00

från 149,98 US$
från 57,59 US$
från 46,79 US$
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse att gå efter bergssidan med en underbar utsikt. Bra vandring utan trängsel. Rekommenderar att parkera bilen vid slutet av vandringen och ta bussen till startplatsen.

Datum för upplevelsen: juni 2017
2  Tack 751annikas
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Verkligen en mäktig och annorlunda vandring i en spektakulär natur. Är inte särskilt förtjust i höga höjder men det kändes tryggt och säkert även om det darrade lite i benen när jag gick över hängbron. Tänk på att boka biljetter i ganska god tid på El Caminitos officiella hemsida. Det släpps in max 50 pers i halvtimmen på leden och tiderna tar snabbt slut. Från parkeringen är det ca 2 km till entrén, ta med det i beräkningen. Leden går bara åt ett håll så glöm inte att också boka buss tillbaka till parkeringen. Leden tog ca 2 timmar. Missa inte detta!

Datum för upplevelsen: maj 2017
1  Tack 903mariao
Omdömet skrevs 8 maj 2017

Vandringsleden är upprustad och i superfint skick! Hisnande höjder - inget för den som är höjdrädd ;-)
Fantastiskt vackert! Skulle gärna vandra där igen.

Datum för upplevelsen: juni 2016
1  Tack Terese E
Omdömet skrevs 18 april 2017 från mobil enhet

Hit ska ni åka! Inget för den höjdrädde eller late, men vi andra kan njuta. Läs på ordentligt innan på hemsidan så att ni fattar hur ni köper biljetter i förväg, tar er dit etc annars blir det problem.

Datum för upplevelsen: april 2017
3  Tack toswag
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Perfekt aktivitet i större grupp som gillar äventyr! Vi var två familjer med vuxna barn och tonåringar. Köpte biljetter på nätet några veckor innan. Vi tog biljett med guide och buss tillbaka till startplatsen. Guiden guidade på engelska, spanska och franska, imponerande! Turen tog c:a 2 timmar.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack anette2233