“Svenskägd bar med bra käk och TV”
Omdöme om Chili Bar

Chili Bar
Rankad som nr 10 av 53 Restauranger i Moalboal
Kök: Filippinskt, Pub
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Vi kikade OS medans vi åt och drack på denna bar. Riktigt bra service till bra pris! Mycket folk på kvällarna och bra musik om man tycker om att vara ute någon timme längre än vanligt.

Tack randerssson

Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Här testade vi deras omtalade pizza o den va mkt riktigt mkt god. Ett ställe med bra musik och avslappnad stämning nära havet med snabb service.

Tack Katarina S
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

God Pizza i restaurang med riktigt härlig atmosfär. Grundaren Svensk, men tyvärr avliden i tragisk mc olycka.

Tack Kristina L
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

En fin och genuin bar som jag verkligen rekommenderar! God mat, och mango-shakesen är väldigt bra. Härlig atmosfär och trevlig personal. Bästa stället att ta en öl och titta på solnedgången.

Tack Linnéa F
Omdömet skrevs 19 april 2016 från mobil enhet

Ett i grunden mysigt ställe med bra läge för att njuta av solnedgången. Tyvärr är personalen extremt jobbiga, går och dansar, sjunger högljutt och stör dig och alla andra hela tiden. Det tog en evighet att få maten serverad, dessutom blev det fel. Jag rekommenderar ingen att gå hit.

Tack tjyvtjompa

Resenärer som tittade på Chili Bar tittade också på

Besökt Chili Bar? Berätta vad du tyckte!