Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

Ett toppställe för dig som vill ha valuta för semesterpengarna. Våra personliga favoriter bland restaurangerna var "la Isla" till frukost, pizzerian vid stora poolen var bra till lunch och "Kampai" till middag.
Jojo's var okej, men musiken var för hög. Jobbigt för mannen, som har en hörselskada. Cocotal var som en skolbespisning. Ihåligt ljud och en kall atmosfär. Prova gärna "Candellight dinner". En femrätters måltid. Vi valde hummer som huvudrätt. Underbart! Detta ingår inte i All inclusive, men är värt varenda peso. Vi gjorde även besök på Spa. Härligt. Matshowen på Fuentes var spektakulär. Kul grepp.
För den som inte kan ligga still på stranden, finns aktiviteter från cykelturer till tequilaprovning.
Servicen var jättebra. Det som gör att det inte blir en femma är känslan av att resorten höll på att varva ner inför säsongslut.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack JohanUlrika
KarismaHotelsResorts, General Manager på El Dorado Royale, by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2017

Dear Johan Och Urrik...W

First we want to thank you for your positive and kindly feedback.
I am sure that a lot of travelers will consider it useful and clarifying with all this valuable information when choosing their next destination in the Riviera Maya.

We will be waiting for your next visit at El Dorado Royale, a Spa Resort by Karisma.

Omdömet skrevs 5 april 2017

Vistelsen började som en mardröm de första dagarna med att vi hade kackerlacka på rummet, en varje dag i 4 dagar, men då ordnade conciergen Dennyz som sitter vid hus 12 med att vi fick byta rum och fick då ett finare och bättre rum i bättre läge så efter det var hela vistelsen helt underbar, att äta frukost på jojo's var bra men musiken är lite för skrålig och hög där. Lunchen åt vi nästan alltid på pizzerian där våran nyblivna fina vän Kike jobbar, kan bara hylla honom högt över skyarna och säga att han är den bästa servitör som finns , han är både rolig,seriöst,glad,proffesionell,och alltid tillmötesgående.
Över lag var hotellet bra med alla sina restauranger, saknade dock en stor middags buffé , det finns inte. Stranden var som den alltid är runt puerto morelos dålig, fullt med alger och blåsigt , knappt att det går att bada. Kvällsunderhållningen är superbra också, speciellt live bandet som spelar covers ( cygnus band ) är super bra.
Men som slutcitat så är hotellet bra.

Rumstips: Dom bästa rummen är nog nere mot beachen , eller mot restaurangerna.
Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Janet Ö
KarismaHotelsResorts, General Manager på El Dorado Royale, by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2017

Dear Janet O

Omdömet skrevs 9 december 2016

En resort där ingenting saknas, fantastiska restauranger, speciellt open kitchen Fuentes , en spektakulär inramning med projekterande bildskärmar I taket med kock som lagar 5 -7 rätters och man får detta sedan serverat I realtid allteftersom, Vill också framhäva Kampai som en riktigt bra restaurang som också ligger I en fin omgivning, Med golfbilarna skjutsas man runt där hälst man önskar med ett leende. Tips, passa även på att svalka dig med en Iceberg, Öl som toppas med Margarita

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Mikael R
KarismaHotelsResorts, General Manager på El Dorado Royale, by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2016

Dear MikaelR

Tack så mycket för din kommentar på resan rådgivare och en ursäkt för att besvara din kommentar på ett annat språk.
Thank you for your fantastic review ,it is very special when receive such comments like yours,it is amazing to read that our guest truley appreciate our ardous efforts to preserve our beaches and Resort as a Luxury, relaxing and romantic ambience for your honey moon such as yourself.
Hoping to welcome you once again for your first anniversary at El Dorado Royale, a Spa Resort by Karisma.

Warmest regards

Enrique Olvera

Omdömet skrevs 24 februari 2016 från mobil enhet

Detta hotell skulle kunna uppfinna 6 stjärnor. Det finns 10 a la carte restauranger och 4 snackbarer och någon buffé här och där. Maten är jättegod, drinkarna är jättegoda och i glas inga muggar, servicen är jättebra, wi-FI fungerar överallt, små golfbilar som kör runt och skjutsar dig om du inte orkar gå, varje hus har en egen butler som ordnar bokningar osv, de fyller på minibaren varje dag endast öl och läsk,vatten inget vin men det som du får i restaurangen är jättegott. Olika djurarter på området dock förbjudet att mata vilket är bra för man har inget problem med katter vid frukosten de har en matningstid på ett speciellt ställe där katter får mat. Hur många pooler som helst. Stranden är det enda som är lite tråkigt pga sandsäckar som förstår utsikten men det finns inget hotell som slår det andra så åk på utflykt och snorkla eller nått istället.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Therese D

Dear Therese D

Omdömet skrevs 17 januari 2016

Fantastisk resort med fräscha rena rum. Sängen var enorm och superskönt. Jättetrevlig personal som alltid fanns till hands och så trevliga. Mycket bra utbud med restauranger och mycket och mycket god mat. Kocken Roberto kanongoda omeletter. Servitören Paulino gjorde alltid sitt lilla extra för oss vid vår frukost vid stranden. Asiatiska restaurangen måste man boka i förväg men inte de övriga. Alla de olika restaurangerna hade sina egna menyer. Våra personlig concierge Rachel, Ruth, Edgar var fantastiska. Alltid sitt yttersta för att hjälpa oss med våra frågor samt hjälpte oss med "moonlight dinner" vid havet när min man fyllde 50 år. Gjorde det lilla extra med champagne på rummet mm den dagen utan någon extra betalning. Maten på moonlight dinner var helt enorm. Hummern var det bästa vi någonsin har ätit. Vill ni ha hjälp med utflykter så gå ned till stranden och boka med Alberto. Kanon kille som också gör det lilla extra. Suverän service. Mycket amerikaner, canadensare och engelsmän. Var ute i god tid på morgonen om ni vill ha en solsäng. Personalen är fantastiskt och har alltid ett leende på läpparna och gör allting för er. Tips gå bort lite till höger från hotellet och bada på stranden bredvid,stranden på botten är skönare att gå på än den vid resorten. Inte mycket men om ni vill prova. Sedan måste ni prova drinken Iceberg. Corona med fronten margarita. Gymmet är rent och fräscht med nya maskiner. Hela området är rent och fräscht. Har även aktiviteter på dagen o kvällen om man vill ha det. Ett ställe som vi definitivt kan åka tillbaka till. Hade allt.

Datum för vistelsen: januari 2016
1  Tack Liem9193