“Överreklamerat”

Rankad som nr 6 av 68 Restauranger i Santanyi
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Som så många andra restauranger i marinan så ligger de mysigt belägna, har välklädd och alert servicepersonal, men maten är under all kritik. Som bästa får du samma mat som på turiststråket inne i "centrum", men du betalar 5-15 euro mer per rätt.
Under detta besök så var allting förutom maten kanon, men när det gäller just maten så var det ganska smaklöst och trist överlag - även om man har försökt presentera det hela väldigt aptitligt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack KungBabar

Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Vi åt trerätters här i maj. Fyra vuxna och ett barn. Trevligt läge i hamnen. Brett utbud av mat- åt skaldjur till förrätt och kött till varmrätt: klart över förväntan. Trevlig personal men fick vänta en evighet på notan vilket drar ner helhetsupplevelsen lite tyvärr.

Datum för besöket: maj 2018
Tack MadeleineochSvenErik
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Personalen får fem i betyg men kvaliteten på tapas och priset drar ner till en trea. Små padrones överstekta räkor små inte riktigt färdigkokta chorizon riktigt god men bröd 1 st till maten över 5€ är riktigt hutlöst dyrt .

Datum för besöket: maj 2018
Tack Laila62
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt läge i hamnen med bra utsikt. Trevlig personal och bra kött men höga priser. Maten var inte riktigt värd priset. Ex. så tog dem betalt för bröd vilket kändes lite konstigt med tanke på priserna på menyn.

Datum för besöket: juli 2017
Tack ResortMarlene123
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Maten var god, servicen sådär, glömde vårt vin två gånger. En del fick en drink efter maten "one the house " och en del inte. Omdöme nja!

Datum för besöket: juli 2016
Tack bigfred66

Resenärer som tittade på Restaurante Portofino tittade också på

Santanyi, Mallorca

Besökt Restaurante Portofino? Berätta vad du tyckte!