Travelocity
Orbitz.com143 US$
FindHotel143 US$
CheapTickets143 US$
Omdömet skrevs 12 januari 2019

Läste många omdömen innan vi anlände till hotellet, omdömen är indiviuella men vi 4 som bodde här en vecka var nöjda!, vi hade all inclusive och det fanns alltid något att äta, vi bodde på våning 7 och hade utsikt över poolen och havet, Rummen var fräscha och rymliga, Detta är inget lyxhotell men det är inte heller kostnaden för att bo där, Det enda negativa med rummet var att det var lyhört från korridoren. Har bott på finare hotell och också sämre hotell men skulle absolut kunna bo här igen någon gång.

Rumstips: Rekommenderar högre våningar
Datum för vistelsen: januari 2019
Tack jimmywerk
Hotel V, Director de Recepción på Hotel Villa de Adeje Beach, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2019

Tack så mycket för dina kommentarer om din vistelse på vårt hotell. Det skulle vara ett nöje att välkomna dig igen snart. Med vänliga hälsningar!

Omdömet skrevs 17 december 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell med allinclosed. Det var bra variation på mat. Alltid en soppa och alltid en fisk - och kötträtter. Rymliga lägenheter, åtminstone den 2-rumslägenhet vi hade. Bra städning och byte av handdukar nästan varje dag. Vi bodde på våning 8 och hade en otroligt fin utsikt från vår balkong över havet. Vi njöt av den vackra solnedgången. På 10 minuter går man från hotellet ner till stranden. När man gått över gatan går man till en hiss så är man nere vid närmaste stranden. Det finns trappor också.

Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack Ann-Britt S
Hotel V, Director de Recepción på Hotel Villa de Adeje Beach, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2018

Tack så mycket för dina ord! Hälsningar!

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Ett hotell som definitivt behöver en uppfräschning ffa i restaurang och i poolbaren. Barnen spelade pingis en hel vecka trots trasigt nät och urusla rack, kanske inte skulle kosta så mycket att rusta upp just den biten. Rummen var ok men slitna, solgardinen vid balkongen hängde i trasor, hade du velat laga ngt på rummet så fanns det typ två glas o en kopp! Ingen tvål i badrummet. Matsalen var ocharmig och väldigt slamrig men maten var helt ok.
Inget ställe jag åker t igen men vi hade ändå en väldigt trevlig sportlovsvecka!!
Jessica

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Jessica L
Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Katastrof!!! Välj inte detta hotellet!
Några i receptionen var mycket otrevliga, rummet vi först fick på våning 2, värre än en fängelsehåla, vägglöss, myror och skitigt. Fick byta rum till våning 5, stanken av rök, fick allergi med svullna ögon.
Solresor erbjöd nytt hotell till en kostnad av 7000kr!!!! Sämst!
Pinsamt poolområde, iskallt vatten ..
all-inclusive , blev matförgiftad, det säger allt. Vinet gick inte dricka.
Döda kackerlackor med damm i ventiler på rummet. Kvällsunderhållning från restaurang, drog igång ca 23.00 och höll på till ca 00.30. Trumsolo som ekade ut, opera mm, kl 06.00 började städerskorna skrika i korridoren.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack MariaBerglund
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Fick en trevlig vecka med trevlig personal.
Rent och snyggt. En pool uppvärmd ca 25g.
Dukar på borden vid alla måltider. Maten var vad man kan begära för 3 stjärnor, fanns alltid något som passade. Extra plus vatten flaskor att hämta i barerna. För 2 E kunde man köpa tjockare madrass till solstolen vid poolen. Var nära till stranden ca 500 meter, lite brant backe. Nackdelar i lägenheten, fanns inga köksredskap, inga koppar, gick ej att koka kaffe. För enkla medel hade ägaren kunnat piffa upp poolbaren var ganska tåkig. Utsikten däremot från poolbaren helt fantastisk ut mot havet.
Om man inte har för stora förväntningar på hotellet kan det bli en bra resa. Kan åka tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2017
4  Tack Kladdmajan