“Prisvärt undantag bland ”syltor””
Omdöme om Francesca al Mare - STÄNGD

Francesca al Mare
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Här har ni ett ställe som verkligen sticker ut bland mängden av ”syltor”där inkastarna försöker överträffa varandra med erbjudande som får en att undra om de egentligen inte driver med oss....nåväl, Francesca al Mare skiljer sig från mängden. Här finns ingen inkastare utan här går man in för att det ser inbjudande ut. En liten mysig restaurang med god prisvärd mat och trevlig personal....väl värt ett besök...men undvik panacottan, den hade de förmodligen köpt från någon intilliggande sylta, allt annat var till belåtenhet.

Tack Bengt S

Omdömet skrevs 8 november 2017

Denna restaurang serverar italiensk hemlagad mat. En matupplevelse som skiljer sig helt från de andra tavernorna i området som smakar ungefär likadant. Jag har ätit en fantastisk Carbonara Köttet är mycket väl tillagat tiramisun fantastisk. Musslor och en tonfisk tartar var andra jättefina rätter. Jag tror det mesta är jättegott bara man tittar ut det som man tycker om i vanliga fall. Priset är runt 10-15 Euro men det är det värt. De slår med råge köttrestaurangen Couer de fillet. Både med pris,smak och service.

Tack mamma064
Alex S, Администратор på Francesca al Mare, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2017

Tack så mycket. Vi hoppas att du kommer tillbaka igen och prova andra rätter från vår meny!

Omdömet skrevs 22 februari 2017 från mobil enhet

Ser inte mycket ut för världen när man går förbi men går man in så blir man rikligt belönad. Mycket rimlig prisnivå-utmärkt service och framförallt mycket bra mat! Vi åt här på kvällen och det var fantastiskt - nästa dag hade vi tänkt lunch men tyvärr var det fullt arbete på granntomten som störde alldeles för mycket

Tack Batavus
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Väldigt god mat, märks att man lägger ner kraft på maten. För att ligga nere på strandpromenaden är restaurangen fint inredd och känns som "en riktig restaurang"

Vi hade med ett litet barn och det märktes att servitrisen inte var supernöjd med någon som kladdade på duken och hade svårt att sitta still.

Men annars bra och bra prisnivå

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 7 april 2016 från mobil enhet

Maten är helt klart bra jämfört med andra restauranger i närheten. Men annars inget speciellt. Vi var helt själva på restaurangen och tyckte ändå det var dålig service. Ingen som kom o frågade hur det smakade etc. Dem satt bara vid baren. Har man inget och göra så kan man lika gärna ägna lite tid åt gästerna. Servitrisen pratade väldigt dålig engelska så det var svårt att förstå vad hon sa.

Tack illusiones

Resenärer som tittade på Francesca al Mare tittade också på