Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi, familj på fyra, två vuxna och två tonåringar bodde här på sportlovsveckan. Rent och välskött hotell. Vi fick en stor trerumslägenhet, rum nr. 87 och var mycket nöjda. Fräscht och rymligt med allt som vi behövde. Vi var nöjda med städning och service. Mycket bra läge med närhet till både stranden och restauranger.
Det ända vi inte var nöjda med var den korta tiden man fick nyttja poolen; från kl. 10 till 17.30, man kunde gott fått bada tills solen gick ned iallafall.
I övrigt rekommenderar vi detta hotellet och återkommer gärna.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack frikon
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2020

Dear Customer. Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are very happy to know that our staff made your visit enjoyable. You can follow us on our social networks for promotions that you might be interested in. We hope to see you soon.

Omdömet skrevs 12 december 2019

Mycket trevligt hotell med centralt läge i Las americas. Serviceinriktad personal som bemötte oss mycket bra och väldigt fräscha rum. Rent och snyggt överallt och skön temp i poolen. Hit kommer vi gärna igen. Nära till stranden och till välsorterad matbutik.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 804chrish
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2019

"Tack för din utmärkta åsikt. Vårt mål är att orsaka samma tillfredsställelseseffekt på alla våra kunder. Vi hoppas se dig snart och förbättra upplevelsen ytterligare."

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt lägenhetshotell. Väldigt fina lägenheter. Rent och fint 6dgr/v. Ren fin pool, men får endast användas mellan 10-18. Takfläjtar finns i lägenheten,men ac saknas - och det hade verkligen behövts. Poolbar, men ganska dyr. Restaurangen serverar god mat. Nära till stranden.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack boelw992
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2019

Kära kund Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi är mycket glada över att veta att vår personal gjorde ditt besök trevligt. Du kan följa oss på våra sociala nätverk för kampanjer som du kanske är intresserad av. Vi hoppas att vi ses snart.

Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Parque de las americas är ett mysigt hotell med bra pool och kanonresturang utanför.
Mindre bra var alla 100 trappor att gå i till och från rummet! Om man nu inte har tur att få ett vid poolen.
Rummen saknar AC och det var rätt jobbigt att sova i 23-25 graders värme.
Ligger lite i utkanten av all action, men en rask promenad på 2 km är man mitt i händelsernas centrum.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack mtbyggkonsultab
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2019

Thank you for taking the time to provide us with a review of your stay. I am so sorry to hear that your stay did not meet expectations.

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Enkelt hotell rent och fräscht med välplanerade lägenheter. Tyst och lugnt område. Restaurangen som tillhör hotellet va jättebra. God vällagade rätter och trevlig personal!! Vi va runt och provade lite olika restauranger men hamnade oftast på hotellets

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 13ceciliaw
Gourmetland R, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Tack Cecilia för din åsikt! Det är väldigt viktigt för oss ...