Omdömet skrevs 12 december 2019

Mycket trevligt hotell med centralt läge i Las americas. Serviceinriktad personal som bemötte oss mycket bra och väldigt fräscha rum. Rent och snyggt överallt och skön temp i poolen. Hit kommer vi gärna igen. Nära till stranden och till välsorterad matbutik.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 804chrish
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2019

"Tack för din utmärkta åsikt. Vårt mål är att orsaka samma tillfredsställelseseffekt på alla våra kunder. Vi hoppas se dig snart och förbättra upplevelsen ytterligare."

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt lägenhetshotell. Väldigt fina lägenheter. Rent och fint 6dgr/v. Ren fin pool, men får endast användas mellan 10-18. Takfläjtar finns i lägenheten,men ac saknas - och det hade verkligen behövts. Poolbar, men ganska dyr. Restaurangen serverar god mat. Nära till stranden.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack boelw992
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2019

Kära kund Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi är mycket glada över att veta att vår personal gjorde ditt besök trevligt. Du kan följa oss på våra sociala nätverk för kampanjer som du kanske är intresserad av. Vi hoppas att vi ses snart.

Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Parque de las americas är ett mysigt hotell med bra pool och kanonresturang utanför.
Mindre bra var alla 100 trappor att gå i till och från rummet! Om man nu inte har tur att få ett vid poolen.
Rummen saknar AC och det var rätt jobbigt att sova i 23-25 graders värme.
Ligger lite i utkanten av all action, men en rask promenad på 2 km är man mitt i händelsernas centrum.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack mtbyggkonsultab
GourmetlandGroup, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2019

Thank you for taking the time to provide us with a review of your stay. I am so sorry to hear that your stay did not meet expectations.

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Enkelt hotell rent och fräscht med välplanerade lägenheter. Tyst och lugnt område. Restaurangen som tillhör hotellet va jättebra. God vällagade rätter och trevlig personal!! Vi va runt och provade lite olika restauranger men hamnade oftast på hotellets

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 13ceciliaw
Gourmetland R, Director Comercial på Parque de las Americas, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Tack Cecilia för din åsikt! Det är väldigt viktigt för oss ...

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Bodde här i början av mars. Lugnt område. MYCKE trappor till rummen. Ingen hiss. Vissa rum är nyrenoverade. Mycket fina rum. Finns Micro,kaffebryggare och vattenkokare. Sängarna helt ok. Dock finns det inte AC . Fläktar i taket som kan låta lite då man skall sova. Städningen har kunnat varit bättre. Sängkläderna byttes aldrig under vår vecka. Handdukarna byttes två ggr. Nära till havet. Där kan man välja om man vill ligga på gräs eller sandstranden. Poolen är kall. Inga problem att få solstol där. Tillgången till WiFi varierar. Man bör vara nära receptionen för att det ska funka bra. Nära till en massa mysiga restauranger. Finns flera snabbköp i närheten av hotellet. En billigare mataffär ligget i köpcentrum bredvid Siam park. Sväng hö efter parfym/väsk affären. Gå upp till stora vägen. Gå över bron. Sen ser ni. Strandpromenaden är oändlig.

Rumstips: 41 har havsutsikt. 80 har utsikt över poolen och morgonsol.
Datum för vistelsen: mars 2018
Tack _carina_bagge

Vi är glada att veta att det har varit många saker som du gillade om din vistelse på vårt hotell! När det gäller rengöring av rum, har vi en strikt daglig rengöringskontroll och kontrollerar inmatningar och utgångar hos städarna i rummen. Handdukar och sängar byts en dag ja och en dag nej. När det gäller wifi förväntar vi oss i början av april att ha ett mycket kraftfullt Wi-Fi-nätverk för att njuta av våra kunder. När det gäller de personer som stör övervåningen finns receptionen som hanterar dessa situationer om du sätter klagomål där ... Din åsikt är mycket viktig för oss, vårt jobb är alltid att förbättra servicen för din komfort. Tack carina!