“Angus kött”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 16 april 2018 från mobil enhet

Kanon ställe, supergod mat och bra bemötande!
Oxfilé superb, fantastiskt grillspett . Trevlig personal

Tack Britt N

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Populär restaurang. God mat, trevlig personal!
Vedgrillad mat till humana priser.
Vi bodde på hotellet intill.

Tack Ulrika S
Jesus G, Director Comercial på The Brasserie, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Thank you Ulrika! your opinion it´s very important to us...

Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Bodde i hotellet beläget ihop med restaurangen (Hotel Parque) förra året och åt på The Brasserie flera gånger. Managern var då fruktansvärt dryg och häcklade öppet mot personalen inför gästerna och var inte det minsta trevlig mot gäster heller.

Idag, ett år senare ville vi ge det en chans men ingen förändring och värre.

Givetvis har de barnmeny och man kan beställa barnpizza med valfri pålägg, vilket jag gjorde, var sin Hawaii pizza.
Managern kommer ut med fullstora pizzor varav jag undrar varför så stora. ”Ja du beställde två Hawaii” säger managern med ett äckligt fult flin på ansiktet. När jag frågar han vad har tror att en 6 och 7 åring kan äta och om han ens har förnuft att själv begripa att det är ur barnmenyn jag beställde åt barnen, gick han bara.
Jag åt upp min mat med världens irritation och tappade aptiten helt.

Maten är god, men vill du avnjuta en god middag utan att riskera denna griniga person (som tar alla beställningar) så UNDVIK!!

Tack Aleksandro79
Omdömet skrevs 11 februari 2017

Var där flera gånger under min vistelse och fastän det inte såg så märkvärdigt ut så var det otroligt god mat med så fint upplägg och väldigt trevlig personal

Tack knuthenry
gourmetland, Director Comercial på The Brasserie, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2017

gracias por su comentario

Omdömet skrevs 3 januari 2017

Ett ställe som inte ser mycket ut men är fullsatt. God och vällagad mat, mycket att välja på och bra priser.

Tack Kicki J

gracias por su comentario

Resenärer som tittade på The Brasserie tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa
Adeje, Teneriffa

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt The Brasserie? Berätta vad du tyckte!