Omdömet skrevs 1 april 2019

Bouganville är lite av ett mastodonthotell men faktiskt ett trivsamt sådant. Personalen är mycket serviceinriktade och trevliga.

Ska man klaga på något så är det receptionen. Ett nålsöga vid incheckning.

Rummet var välstädat och sköttes mycket bra under hela vistelsen.

Frukostbuffén saknade inget. Utbudet av färskpressade fruktjuicer var imponerande. Likaså tillagning av omeletter, stekta ägg och pannkakor al la minute.

I vår vistelse ingick halvpension vilket var fullt tillräckligt. Utbudet vid middagsbufféen var väl tilltaget och variationsrikt. Måltidsdrycker vid middagen ingår inte vid halvpension.

Fördelen med halvpension är att man slipper vara bunden till hotellet för alla måltider. Utbudet av både bra och mindre bra, och även dåliga för den delen, lunchrestauranger är stort i närområdet.

Poolområdet känns väl tilltaget vilket är ett måste för ett hotell av den här storleken. Alltid välstädat och fräscht på morgonen.

Ett hotell att komma tillbaks till? Ja, varför inte!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Anchor_Delta
Omdömet skrevs 8 januari 2019

Hotellet är ett familjärt hotell, med toppen bra personal. Maten och uppläggning superbra. Toppen bra belägenhet, god plats vid poolen. Mkt bra att se att olika generationer kan vara tillsammans, både barn, unga och äldre. Ljudnivån på musiken på nyårsafton är under all kritik, då den är allt för hög, vi anser den är en fara för hörseln, ett problem för hörselskadad/person med tinnitus eller barn. Underhållning i bar minus 1 med två professionella operasångare superbra men ljudanläggningen var under all kritik då den sprakade och gav oljud. Showen Music over the World hade också supra sångare, men ljudnivån ej acceptabel. Gå över kvaliteten på de gula handdukarna till poolen, de var trasiga. Vissa fåtöljer i bar hall behöver bytas ut då fjädrarna är sönder. Viktiga saker för ett 4stjärners hotell. Viktigt att information om program på skärmen stämmer överens med det som kommer på kvällen, detta stämde inte kvällen med karaoke. Då visade skärmen också live Music. Viktigt med god dansmusik.

Rumstips: Rum med balkong och eftermiddags-/kvällssol och utsikt mot havet.
Datum för vistelsen: december 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Iberostar
Tack Climber27850520383
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Excellent hotell. Välskött och bra mat. God underhållning för en lite äldre publik. Väldigt prisvärt. Jättefina poofaciliteter och många olika aktiviteter. Väldigt lyckad paella och sangria demonstration. På

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Svante W
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Vårt tredje besök på hotellet! Vi är mycket nöjda. Rummen, maten, personalens bemötande o arbete lever upp till alla förväntningar o mer därtill. Underhållningen på kvällen håller hög standard. I år var det ”tre tenorer” som imponerade extra. Mannen i familjen fyllde jämt under vistelsen och det uppmärksammades på ett mycket trevligt sätt. Vi planerar och ser redan fram emot nästa års resa.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Birgitta G
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt hotel, fina ljusa, rymliga rum, sköna sängar, nya fina handdukar varje dag. Poolhanddukar mot deposition som man kan byta när man vill. Mycket trevlig personal. Vi har halvpension, otroligt fin frukost och middag. Buffé. Inget tar slut. Gott om platser, lite hög volym på middagen. På frukost sitter man ute om man vill, helt perfekt. På kvällarna otroligt sevärda shower av professionella tjejer o killar. "STARS". Safebox mot deposition. Utmärkt städning. Fint poolområde. Det enda negativa är kö till hissarna. Men det finns trappor. Vi bor på första våning, fin utsikt över poolområde, havet och närområde. Hotellet kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Gmh312