Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (7 540)
Filtrera omdömen
7 540 resultat
Medlemsbetyg
3 953
2 445
819
210
113
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
3 953
2 445
819
210
113
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 7 540 omdömen
Omdömet skrevs 14 mars 2017

Jag och min man reste med goda vänner, vi anlände sent till hotellet. Incheckningen var snabb med ett glas cava. Vi blev serverade en kall tallrik med charkuterier och bröd, vilket smakade väldigt bra.
Vi fick ett rum med ett högt betongräcke som vi inte kunde se ut igenom. Vi fick byta efter två dagar. Rummet och badrummet var stort men något slitet. Hygienartiklar påfylldes dagligen och varje kväll fick vi förfrågan om vi behövde fler handdukar.
Frukosten var godkänd, saknade riktig bacon. Ostarna var också inte som på andra 5-stjärniga hotell. Middagarna var helt ok. Det var också väldigt dålig logistik i matsalen och väldigt kladdigt runt juicedisken.
Vi firade 40 årig bröllopsdag, så vi åt en kväll på La laja. Det var väldigt fint dukat för oss, men vi hade förväntat oss att bli bjudna på ett glas Cava, men inte. Maten uppfyllde heller inte våra förväntningar. Priset var också väldigt högt.
Personalen på hotellet var mycket trevlig och hjälpsamma.

Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack oland189832
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Reste tillsammans med make och släktingar för att fira födelsedag och bröllopsdagar. Incheckningen fungerade fint, rummet hade utsikt mot pool och hav och var välmöblerat med bra badrum. Däremot skiljde det i städning mellan vårt och medresenärernas rum, vi fick säga till om lakansbyte, ingen frågade om vi behövde nya handdukar på kvällen vilket skedde hos våra vänner. Påfyllningen var också sådär vad gällde badrumsdetaljer. Badrockar fanns men vi fick säga till om tofflor, som dock fanns där när vi kom tillbaka. Maten var god, men utan den finess som finns på de andra 5-stjärniga hotellen vilket förstås är en prisfråga. God frukost med färskpressad juice, lite för tjocka baconskivor, men goda, fin äggröra och gott bröd samt allt annat man behöver. Gott kaffe. Mycket trevlig personal. Skulle behövas någon som håller snyggt runt maten, såg lite kladdigt ut, men i det hela bra hotel med behov av lite finslipning!

Rumstips: våning 3 är bäst
Datum för vistelsen: februari 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack kul51
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GFHoteles, Manager på GF Gran Costa Adeje, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017

Kära Gäst,
Tack för att du delar din recension. Vi beklagar eventuella inkonsekvens i städning och kommer att passera dina kommentarer till vår Head hushållerska för granskning.
Det är bra att höra att du haft vår frukost och vi skulle vilja tacka er för era komplimanger för våra mycket trevlig personal.
Vi hoppas att se dig på en framtida besök.
vänliga hälsningar.
Manager, Costa Adeje Gran Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 november 2015 från mobil enhet

Ett hotell som hade sina glansdagar för några år sen men som är väldigt prisvärt. Ta halvpension och byt ut middagarna mot lunch. Middagsbufféer är väldigt stökig men lunchen är prisvärd. Finns många bra restauranger runt omkring för kvällarna. Bra strand i närheten. Helt ok städning och standard i övrigt.

Datum för vistelsen: november 2015
Restyp: Reste med familjen
Tack GForssell
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 december 2013

Detta femstjärniga hotell håller tyvärr inte måttet. Hotell kedjan har tre hotell i samma område "GF Hotels". Det verkar som om de inte satsar något nytt i den gamla inredningen, synd!

Vi bokade ett dubell rum standard, för två vuxna och ett barn. Det visade sig vara en 70 tals gammal interiör med slarvigt övermålade ytor och slitna möbler med hål i överdraget till sängen och smutsiga tyger på soffa och stolspall. Täcket över bädd och sänglakanet är ett "hundtäcke" en tjockare filt och dessa tvättas aldrig, känns inte okej. Större delen av de europeiska hotellen har idag tunnare täcken i ett påslakan, vilket är mer hygieniskt.

Servicen på hotellet är tyvärr väldigt ojämn, ibland överträffade den ens förväntningar och ibland var den rena rama katastrofen. Svårt att göra sig förstådd via engelska då personalen saknar kunskap i språket, informationsblad såsom menyer och annat såsom aktiviteter rörande hotellet var skrivet med ett oprofessionellt typsnitt som var svårt att tyda och detta blandas med tre till fyra andra typsnitt på samma informationsblad, konstigt bara! Så vi missade tomten!

Då vi besökt området tidigare så kan vi intyga att ett tre stjärnigt hotell i samma område håller samma standard.

Datum för vistelsen: december 2013
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
2  Tack soad r
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 oktober 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen