Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Detta är ett helt ok hotell med mycket barnfamiljer och även par. Maten var bra men man tröttnar efter några dagar då det är samma. Personalen är supertrevlig och hjälpsamma, men blev av med ett par dyra solglasögon på hotellet och de dök aldrig upp igen, vilket jag blev väldigt ledsen över. Underhållningen var långt ifrån den bästa, men annars var detta ett ok prisvärt alternativ. Rena och fina rum

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Marie-Louise D
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Tagoro Family & Fun Costa Adeje, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017

Hej Marie-Louise D,

Tack så mycket för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss på Tagoro genom TripAdvisor.

Det var roligt att du uppskattade vårt gastronomiska utbud, trots att det verkade vara mindre varierat efter några dagar. Våra kockar försöker tillmötesgå alla önskemål som gäster från olika länder har och ibland är det inte lätt.

Det är också glädjande att du blev imponerad över hur vänlig och hjälpsam vår personal var. De gör sitt absolut bästa varje dag för att vara hjälpsamma och ge våra gäster en behaglig vistelse.

Vad gäller dina solglasögon är det mycket tråkigt att höra att du tappat bort dem. Vi hoppas dock att det inte påverkade din semester på Teneriffa.

Våra gästers åsikter är mycket viktiga för oss och därför skulle vi vilja tacka dig för att du skrev denna kommentar. Det hjälper oss att förbättra hotellets service och kvalitet. Vi hoppas kunna välkomna dig på nytt hos oss på Tagoro, så att du kan uppleva hur höga våra standarder är.

Med vänliga hälsningar

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 31 december 2016

Effektiv reception. Ofelbar artighet, hjälp och gladlynthet från all personal. Mindre problem togs om hand omgående. Att boka resor till Loro Park och berget Teide arrangerades smidigt och till samma pris eller billigare än att boka i förväg. När vi klagade på oväsen från en sen kvällsfest med onyktra britter, småförbrytare och chavettes i rummet bredvid oss; ordnade de det och grannarna var lika tysta som möss för resten av vistelsen - även den med en felstavad tatuering på baksidan av sin hals .

Lägenheten skinande ren, rymlig, bekväm och städades dagligen, dock flaskbottnande glasrutevägg mellan köket och badrummet som var förvirrande. Gratis WiFi-fungerar väl och platt-tv har engelska kanaler.
Utanför finns en balkong med solstolar och en jacuzzi. De gav till och med en extra bordslampa så min son kunde läsa på natten. Utmärkta garderober med skjutdörrar, spegeldörrar. Modernt digitalt värdeskåp.

All inclusive-restaurang med långa serveringstimmar var utmärkt med ändringar dagligen av rikligt med färsk mat för alla smaker som serverades av trevlig personal. Mitt enda klagomål var trögheten i kaffebryggaren. Mellan måltiderna finns det en snacksbar och drycker tillgängliga hela dagen.
Det finns två stora kristallklara pooler för vuxna och barn.

Atmosfären är för familjer som vill ha en bra tid obekymrad av horder av från vettet onyktra Magaluf/ Benidorm/Kavos-typer (bortsett från den egna befolkningen i rummet intill!).

Vi har kommit till de flesta Kanarieöarna som familj på julen i många år och detta måste vara vår bästa all inclusive-upplevelse trots att vädret var ovanligt svalt ( 21 C) och vått den veckan. Julen är mycket lågmäld - knappt ingen tat och butiker skonsamt fria från Jul-pop och oändliga tolkningar av 'Rudolf med röda mulen". För oss ateister är julen på Kanarieöarna en fröjd. Många turer, bland annat Siam Park och Loro Park håller öppet på julen.

Bra värde för pengarna? - Ja. Skulle vi komma tillbaka igen? - Definitivt.

4  Tack Dale A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Tagoro Family & Fun Costa Adeje, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2017

Dear Dale A,

It is a pleasure for us to have guests who share their great experiences on TripAdvisor. Many thanks for leaving your comment about Tagoro.

We are happy to read that we provided you an excellent service. Our courteous, helpful and cheerfulness staff will be motivated to know that they contributed in creating you an amazing experience. Our staff try to get fixed the minor inconveniences promptly and we appreciate you mentioning that fact.

We would like to apologize that your room was too noisy at night. Thank you for noticing it to our Reception, so we could know it and we act immediately in your area to keep our 5 Stars Standards as high as our guests deserve.

Thank you for highlighting the details of cleaning that the Housekeeping team carries fondly to keep the rooms and hotel clean and tidy.

Our rooms are designed to make the stay of our guests as pleasant as possible; our rooms provide everything our guests need during their stay, we are glad to read your satisfaction with the facilities and amenities of your accommodation.

As you mention, there is a snack bar and drinks available all day. We have three pools for adults and children to enjoy.

Asyou said there is plenty of choice for our guests in our restaurant and the different theme nights are perfect to try new meals. Thank you for remarking our cheerful staff. We are sorry that you found our coffee machine slow.

To conclude, from the entire team of Tagoro, thank you for your recommendation; it would be of great satisfaction to provide you with another super holiday.

Best regards

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Vi bodde i ett av premium-rummen med jacuzzi på balkongen, mycket trevligt men ganska dyrt. Mycket rent överallt, maten är vad du förväntar dig. Den enda nackdelen med det här hotellet är att det är långt till andra barer eller restauranger

1  Tack ange0781

Dear ange0781,

We truly appreciate your wonderful comment about Tagoro on TripAdvisor.

Moreover, we offer many different meals for our guests each night, so there is something for every guest.

We take great care of the fact that our hotel is always kept clean and tidy.
All our rooms are spacious and offer everything our guests need during their stay and we are very happy you liked your premium room with the jacuzzi on the balcony.

The hotel is located next to a shopping center with some bars and restaurants, and if you go down towards the sea you will find lots of bars and restaurants without just walking.

Last but not least, we hope to welcome you back again soon to Tagoro.

Best regards

Omdömet skrevs 3 december 2016

Ett trevligt hotell utan höghus, mer som en liten villa stad. Trevlig och hjälpsam personal. Fick hjälp med nya madrasser då de var för hårda och en av oss behövde special mat, inga problem. God och mycket varierad buffé. Underhållning på kvällarna. Lite långt ned till havet, men taxi var billigt.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack IngegerdL
Omdömet skrevs 27 april 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt familjehotell. Stora terrasser. Fräscht och rent och med ett bra badrum. Poolområdet är stort och där finns det mesta man Kan önska i mat och dryckesväg. Matsalen är fräsch och ny med vackert upplagd mat. Väldigt bra mat och stor variation på maträtterna. Kan varmt rekommenderas!

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
2  Tack mmebutterfly74
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Tagoro Family & Fun Costa Adeje, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2016

Hej mmebutterfly74!
Vi är väldigt tacksamma för att vi har fått ett så enastående omdöme om vår Dream Villa Tagoro och vi skulle vilja tacka dig för att du har delat med dig av det med oss, på Tripadvisor.
Det är underbart att höra att ditt rymliga och skinande rena rum med stor balkong, kunde leva upp till dina förväntningar. Dessutom är vi jätteglada att läsa att du njöt av Teneriffas underbara väder vid vårt poolområde. Det finns tre olika pooler och en mängd solstolar och parasoller på vårt hotell. Det är en perfekt plats att slappna av och varva ner på. Dessutom erbjuder vår poolbar uppfriskande drinkar, cocktails och snacks under dagen.
Tack för att du betonar vår nyligen moderniserade restaurang, där våra gäster kan smaka de allra läckraste rätterna från hela världen och även prova på spännande specialiteter från det kanariska köket. Tack vare de olika temakvällarna och den stora variationen är det enkelt för alla att hitta någonting som de tycker om.
Vi uppskattar din rekommendation och hoppas verkligen att vi kan få välkomna dig tillbaka till vårt Dream Villa Tagoro för en annan felfri semester på Teneriffa.