Omdömet skrevs 9 december 2018

Vi bodde här två veckor i november.
Läget är perfekt, precis vid havet.
Vi bodde på 9 våningen med en underbar utsikt över havet.
Rummet var helt ok.
Badrummet ganska litet.
Personalen mycket trevliga.
Maten var mycket god.
Underhållningen på kvällarna var mycket dålig.
Läget gör att vi vill tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack oland189832
Relaciones G, Director de Relaciones Públicas på H10 Gran Tinerfe, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2018

Dear oland189832,

Initially, thank you for staying at H10 Gran Tinerfe during your visit in Tenerife, and for sharing your feedback with us on Tripadvisor.

We are glad that our hotel along with the huge outside area could meet up your expectations. Moreover, we are glad that you let us know your satisfaction regarding our thematic restaurants. and you have had a great stay at our hotel.

On the other hand, we are regret you have found some aspects of our service not appropriate enough to your satisfaction, though we would like to highlight that your review going to be taken into account and analyzed by the greatest attention in order to keep up the development of our hotel.

We invite you to follow us on our Social Channels: Facebook, Twitter and Instagram, to be always updated about us and our next news.

We are looking forward to see you.

Best regards,
The Management Team

Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Vi var en vecka i november på Gran Tinerfe, Teneriffa. Läget alldeles vid havet och ett stort poolområde gjorde att vi valde hotellet. En av poolerna var uppvärmd till ca 28 grader vilket var helt perfekt. Mycket aktiviteter för de aktiva med bl a ett fint gym. Kan rekommendera stretchningspasset! Åldersgruppen är 50 +, alltså ganska lugnt och skönt på kvällar och nätter!

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack pial389
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell med bästa läget på Playa de las Americas strandpromenad.
God mat och mycket varierande maträtter poolområden med olika lägen. Det fanns alltid gott om solstolar. Trevlig personal. Boka rum med havsutsikt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack gittan59
H10GranTinerfe, Director de Relaciones Públicas på H10 Gran Tinerfe, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2018

Dear gittan59,

Many thanks for taking the time to leave this great feedback about H10 Gran Tinerfe Hotel.

We are truly glad to know that you enjoyed our great located facilities, services and the variety of food. The hotel seeks to meet the expectations of our guests following our high quality standards and we are glad to have responded to your needs.

Thank you for booking with us and we hope to welcome you back soon!

We would also like to invite you to follow us on our Social Channels : Facebook, Twitter and Instagram, to be always updated about us and our next news.

Best regards,

The Management Team

Omdömet skrevs 29 januari 2018

Ännu en trevlig vecka på Gran Tinerfe! Hotellet har ett perfekt läge, bara några steg från stranden, ett stort och vackert poolområde med gott om solstolar och sköna korgsängar. Utbudet vid kvällens buffé är enormt, där bör alla hitta något gott att äta. Man kunde dock önska lite djärvare kryddning. Och att börja frukosten med ett glas Cava känns lite exklusivt!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack kerstinb84
H10GranTinerfe, Director de Relaciones Públicas på H10 Gran Tinerfe, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Bäste kerstinb84,

Tack så mycket för din åsikt och din feedback du gav oss. Din åsikt hjälper oss att bli bättre och att utvecklas.

Vi är väldigt glada att du haft våra faciliteter och tjänster.

Vi hoppas att du kommer tillbaka och vi ser fram emot att se dig igen,

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 22 april 2017

Varje gång jag befinner mig i Playa de las Americas besöker jag hotellet för dess underhållning. Varje kväll dansar man till Live Music. Olika grupper, sångare spelar sjunger för att få upp gästerna på dansgolvet - gammal som ung. Förutom dans bjuder hotellet även på olika shower, exempelvis Flamenco uppvisning, Tributes till kända artister, Akrobater, Färgsprakande fantasi upplevelser. Listan kan göras lång.

The Animation Team - med Daniel Barzi och Marina Taubner i spetsen och deras assistenter - jobbar ständigt för att bjuda gästerna på spektakulära shower. I Påskas ordnade man bland annat "Foam Party" vid poolen. Det fina sommarvädret lockade gästerna ut och in i poolen med ett glas skumpa i handen. Chill out i terrassen - en oförglömlig kväll då änglar och demoner minglade med gästerna. "Angels & Demons" Klädkod: Rött eller Vitt klädsel.

Rekommenderar hotellet. Alla gäster som bor där anser att hotellet är i toppklass.

Datum för vistelsen: april 2017
  • Restyp: Reste ensam