“Restaurang värd många besök”
Omdöme om Carlos

Carlos
Rankad som nr 6 av 296 Restauranger i Costa Adeje
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs februari 24 2016

Vid vårt första besök åt vi ankbröst respektive oxfilé och båda till full belåtenhet.
Mycket bra service och gott husvin som rekommenderades . Vidkommer snart tillbaka

Tack Lars B

Omdömet skrevs januari 30 2016 från mobil enhet

Fantastisk god mat. Engagerad presentation och unika kombinationer av smaker. Väldigt bra service. Alla var professionella, vänliga och kunniga. Genuin atmosfär. Helt enkelt en riktig topprestaurang. Vi tackar och bugar och rekommenderar.

Tack chrille59
Omdömet skrevs december 5 2015 från mobil enhet

Väldigt bra service, otroliga förrätter, bra lagat kött, fina smaker, väldigt prisvärt. Ställe som man kan verkligen rekommenderas

Tack 1234aron
Omdömet skrevs november 16 2015 från mobil enhet

God mat och bra service med trevlig personal. Bör beställ bord i förväg. Litet och mysigt ställe väl värd ett besök.

Tack Britt-Mari L
Omdömet skrevs juni 24 2015 från mobil enhet

Åt här efter att ha läst omdömen på tripadvisor. Sökte efter en restaurang som serverade vegetariskt samt skaldjur och detta var verkligen ett ställe att rekommendera. Läget är egentligen inte det bästa, det ligger ganska avlägset men det påverkade verkligen inte upplevelsen. Vi blev välkomnade med en liten förrätt som bestod av någon laxröra på bröd. Jättetrevligt verkligen! Jag beställde en Seafood Piri Piri och den var verkligen hur bra som helst. Allt smakade väldigt välgjort och gott och till avslut bjöd dom på en fruktig shot som gjorde oss väldigt belåtna. Jag skulle verkligen rekommendera denna restaurang om man har vägarna förbi, för den lever verkligen upp till omdömena som den fått.

1  Tack Hanna W

Resenärer som tittade på Carlos tittade också på

Costa Adeje, Adeje
Playa de Fanabe, Adeje

Besökt Carlos? Berätta vad du tyckte!