“Underbart rekomenderas varmt ”
Omdöme om Delhi Darbar

Delhi Darbar
Boka bord
tis 4/8
20:00
Rankad som nr 7 av 409 Restauranger i Costa Adeje
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Var här 2019 ett par ggr

Var här nu igen ett par ggr

Så god mat och trevlig hjälpsam personal

Bara ett problem

Nu är jag supermätt så jag vet inte riktigt hur jag ska orka hem.

Om du är i nätheten så prova deras goda mat

Datum för besöket: februari 2020
Tack CarlN397
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 039)

Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Fantastisk bhuna och biryiani! Rekommenderar varmt den här restaurangen och kommer tillbaka snart igen. Bra service.

Datum för besöket: januari 2020
Tack anderss569
Omdömet skrevs 26 oktober 2019 från mobil enhet

Hit ska ni gå!
Bästa indiska ever! Jättebra mat, service och priser. Vi delade på några rätter. Kyckling balti va min favorit. Frågade om rekommendation utifrån vad jag brukar gilla för kryddor, heta osv. Samtliga rätter va kanon.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack alexandra731
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Beställde take-away och fick det inom 10 min. Helt otroligt gott var det! Kan absolut rekommendera detta ställe!

Ost/vitlöks naanbröd är ett måste!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack mattitravel
Omdömet skrevs 1 april 2019 från mobil enhet

Vi var här för ett år sen och var så nöjda att vi ville besöka restaurangen nu igen.

Dem gör verkligen riktigt god och bra indisk mat men denna gång fick vi vänta oerhört länge på att få vår mat vilket faktiskt drog ner på upplevelsen. Vi hade bokat bord som förra gången. Kom till restaurangen runt åtta på kvällen och kl nio fick vi vår mat... Även personalen var mindre uppmärksam och trevlig från sist. Tråkigt.

Datum för besöket: april 2019
Tack sandramI4837MA

Resenärer som tittade på Delhi Darbar tittade också på

Besökt Delhi Darbar? Berätta vad du tyckte!