Kostnadsfri avbokning till den 22-07-15
Boka nu, betala på plats
travelup.com233 US$
Priceline241 US$
Tripadvisor218 US$
Omdömet skrevs 31 maj 2017 från mobil enhet

Inte stort, utan behagligt med kul design och roliga lösningar. Definitivt inget dussin-hotell.
Bra personal, fina utrymnen, grym frukost! Hade vi vetat i förväg hade vi jokat all inclusive-varianten. Middagsbuffén på hotellet var RIKTIGT bra! Och inte dyr.
Rummen originella och fina, allt finns (även strykjärn). Balkonger på rummen, pool på taket, pool och soldäck i gatunivå, nära till stranden, nära till minimarket, nära till STM ("bankomat"). Inte långt in till Palma: 15 min med taxi, 15 EUR.
Kommer gärna tillbaka för att cykla t.ex. Många uthyrare på stranden!

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack StenSundeman
Laura M, Gerente på HM Balanguera Beach, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2017

Dear Sten,

Thank you for sharing your experience with all the Tripadvisor users.

We are glad to know that you spent a nice holidays time at HM Balanguera Beach and you enjoyed all our services.

It would be a pleasure for us to welcome you back soonest.

Best regards,

HM Balanguera Beach Team

Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Mycket missnöjda! Otrevlig personal och dålig service, känner sig ovälkommen. Låg kvalité på mat. Toalett utan dörr (varav toalettbesöket sprider sig i hela hotellrummet), inga extra duschprodukter så som exempelvis schampo, balsam eller bodylotion. Endast billigast möjliga tvål i duschen. Dålig AC, WiFi kostar per dag, hotellgym extremt litet och dåligt utrustat (marknadsfört som väl utrustat).

Datum för vistelsen: april 2017
Tack vilgotsundgren
Laura M, Gerente på HM Balanguera Beach, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017

Dear guest,

We would like to thank you for the time spent in sending us your comments.
On behalf of all HM Balanguera Beach Team, we would like to apologize for all the inconveniences suffered during your stay with us.
It would be a pleasure for us to welcome you back and regain your trust.

Regards,

HM Balanguera Beach Team

Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Ett toppen fint nyrenoverat lugnt och fint designat hotell med mycket bra service och framförallt hög kvalitet på maten som man åt i en lugn och fin miljö ett fint poolområde både på taket och trädgården när vi var där var det inga barnfamiljer där så det bidrog till den lugna miljön rummen var snyggt designade med sköna sängar och en stor dusch och lagom stor balkong nära till stranden är också ett plus vi hade all inkl det var bra och servicen av bar personalen vi poolen var utmärkt en trevlig detalj till frukosten var Cavan som serverades varje morgon så vill ni ha lugn och ro skall ni åka hit samt att det är nära in till palma bussen går utanför dörren tar ca 10-15 min

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack denniscL9098IO
Pedro N, Director på HM Balanguera Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2016

Dear guest,

First of all, I would like to thank you for sharing your very positive comments following your recent stay at HM Balanguera Beach

I am delighted to read that you enjoyed your break amongst us and that everything was up to your entire satisfaction.

It is wonderful to learn that you consider returning, we definitely look forward to it.

Warm regards from Mallorca.

Pedro Noguera

Omdömet skrevs 18 juli 2016

Blev mycket besviken, personalen behöver gå charmkurs, verkar inte veta vad service innebär.
Wi-fi under all kritik kostade 40 eur för 1 vecka, endast en användare i taget och krånglade mycket.
Vill inte rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Carina R
Pedro N, Director på HM Balanguera Beach, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2016

Dear Carina,

Many thanks you for your honest opinion.
Sorry to hear you were not satisfied with the competence of our team. Reviews like yours, help us to correct our small mistakes, and improve in aspects like guest service, where 90% reviews in Tripadvisor are satisfied with. Also, thanks to that, we are in the Top 5 of hotels en Playa de Palma.
Please send us an email with a phone number or email address. We would like to know what happened exactly to solve it personally.

Again thanks for your time.

Best Regards,
Pedro Noguera.

Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Ett väldigt fint och modernt hotell, fina rum, nära till stranden, expressbussen till Palma går 25 meter från entrén!
Personalen var inte den vaknaste och man fick vänta länge på allt, rummen kunde städas bättre.
Ett plus var att man kunde byta middag mot lunch om man hade halvpension.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack hampusz
Pedro N, Director på HM Balanguera Beach, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2016

Dear Hampus,

Many thanks for your comments, your opinion is very importnat for us.
Apologies if the cleaning service did not meet your expectations, and we will take your comment as an opportunity for improvement.
We hope to welcome you again.

Best Regards,

Pedro Noguera