3 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-15
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-14
Official Site
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-17
travelup.com237 US$
Trip.com271 US$
Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Rummet: Vi hittade mögel i duschen, mitt resesällskap hade konstant allergi pga detta. Städningen va ursel, de kom varje dag för bädda sängen, bytte inte lakan, städade golven eller något.. Jag tom satte en påse med skräp på golvet och städerskan, de hittade jag senare gömd bakom bordet!!

Maten som visas på bilderna stämmer inte!! Det va samma mat hela tiden, och väldigt anpassat efter tyskar. Varje måltid innehöll pommes.
Står ingenstans att drickan kostar vid måltiden, ska det inte ingå vid måltider och halv pension? De tar inte kort heller, vaken i köket eller i baren.

Sista veckan åt vi ute varje kväll pga detta.

Enda postitiva va den urtrevliga nattvakten och vaktmästaren. Två personer som verkligen va härliga.

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack alexahl383
Omdömet skrevs 3 september 2016

Hotell nära den fina sandstranden, nära till allt, bra bussförbindelser, buss till Palma för 1,50 E och tar 10 min. Mycket bra mat, mycket att välja på. Bra frukost. Trevlig personal. Tämligen rent och fint. Minus för poolen, alldeles för liten till storleken på hotellet, för lite solstolar, parasoller som inte sitter fast, en vindby och de kan bli stora problem om man får den tunga parasollen flygandes på sig när ligger på solstolen. Kylskåp finns att köpa till, dock till ett överpris. Mycket lyhört, man hör allt grannen intill säger. Vi hade ett mycket fint, stort rum, med lite havsutsikt och låg åt rätt håll, ingen trafik eller buller men se upp så ni inte får rummen åt havet där det är mycket trafikbuller och avgaser från en rondell och flera vägar.

Rumstips: Undvik fjärde våningen, där hörs luftkonditioneringen mycket.
1  Tack BirgittaT_13
Pedro M, Public Relations Manager på Hotel Sant Jordi, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Ett hotell med ett ganska bra läge bara ca 100 meter från den enorma sandstranden. Mycket bra frukost (här var det inte Eldorado eller ICA Basic-produkter utan bra råvaror)och middag, om man har valt halvpension, mycket prisvärt att lägga till detta. Trevlig personal. Ett litet minus för antalet solstolar vid den kanske för lilla poolen, knappt ett trettiotal stolar till cirka 190 gäster är lite för lite, men å andra sidan finns ju havet bara en bit ifrån. Tyvärr var sängarna lite väl mjuka och städningen alldeles för sent, framåt 3 på eftermiddagen. Kylskåp ingick inte i rummet men gick att hyra för 35 euro per vecka, ganska dyrt. Ett hotell som kan rekommenderas både på grund av läget, priset och maten.

Rumstips: Undvik ''cirkulationsplats-rummen''.
Tack 418johnnyd
hotelsantjordi, General Manager på Hotel Sant Jordi, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2016

Omdömet skrevs 29 augusti 2016

Ett hotell som skulle kunna vara kanon med detta läge. Men städningen är urusel, sängarna historia för länge sedan och ingen ljudisolering så man hör allt (trafiken utanför mm) Det bästa de har är att de har bra frukostbuffe , middagsbuffe och tyrevlig personal.

Tack petrae288

Dear Petra

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Trevligt familjärt hotel väldigt nära den 5 km härliga stranden. Mycket trevlig personal, många stamgäster. Bra priser i poolbaren, kunde bli trångt runt poolen på eftermiddagarna, borde inte vara ok med luftmadrass i poolen. Fredagkväll bjöds det på lugn, skön underhållning med gitarr och sång av tjejen i baren, riktigt bra.
Ganska litet rum, litet badrum, städning var sådär. Man kan hyra kylskåp för €5/dag, dyrt!
Frukost och middagsbufféer erbjöd det mesta.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Sassa S