Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 4 september 2021 från mobil enhet

Fruktansvärt skränigt och ett inferno av ljud. Dj vid baren på bottenvåningen. Inga hörselskydd i receptionen. Receptionist som likgiltigt och uttråkat struntade i om frågor om möjlighet till byte av rum mm. En av huvudanledningarna till att bo på hotell är ju att man ska ha någonstans att sova.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Birgitta W
Omdömet skrevs 3 september 2021 från mobil enhet

Underbart hotell, fantastisk service. Trevlig personal i poolbaren och frukost. Läget är precis på strandpromenaden i en lugn del av stranden. Två pooler, en på marken och en i Skybar.
Vi hade ett rum med havsutsikt, egen takterrass med bubbelbadkar utomhus under stjärnorna. Helt klart värt pengarna.
Dock en kaffemaskin på rummet (Nespresso) hade varit en extra lyx.....
Hotellet höll också reda på min födelsedag och uppvaktade med Cava på rummet. En mycket uppskattad gest.
Vi kommer tillbaka! Redan om två månader är målet.....

Datum för vistelsen: september 2021
Tack 214gunnarw
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Ganska dålig service tyvärr. Rummet var litet & tråkigt men takterrassen var väldigt fin på kvällarna. Jättefin beachwalk utanför. Frukosten var bra & trevlig personal där. Poolområdet var bra med en bar & musik. Minikylen fungerade typ inte alls så varmt vatten fick föder bli.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Maxmamma
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Perfekt läge vid stranden med nära avstånd till både flygplatsen och Palma.
Trevlig personal och bra service, allt ifrån hjälp med hyrbil till tips om restauranger. Hög standard på både rum, reception och pool. Rummen är ljusa, fräscha och moderna med havsutsikt.
Stor frukostbuffé med bra utbud, plus i kanten för den färskpressad apelsin jucie.
Glöm inte besöka takterrassen, super fin utsikt över solnedgången på kvällen.
Vi är mycket nöjda och kommer komma tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack hennyjonsson
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Ett mycket mysigt hotel med underbar frukostbuffé, bra städning och otroligt trevlig personal!
Vid flera tillfällen var personalen mycket hjälpsamma ex. att boka taxi till flygplatsen. Ett extra stort tack till Cisco som hjärtligt hälsade på en och tog hand om en vid frukosten.

Poolen var något liten men ändå trevlig. Väldigt nära till stranden, bussar m.m.

Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Alexandra Å