Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Ganska dålig service tyvärr. Rummet var litet & tråkigt men takterrassen var väldigt fin på kvällarna. Jättefin beachwalk utanför. Frukosten var bra & trevlig personal där. Poolområdet var bra med en bar & musik. Minikylen fungerade typ inte alls så varmt vatten fick föder bli.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Maxmamma
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Perfekt läge vid stranden med nära avstånd till både flygplatsen och Palma.
Trevlig personal och bra service, allt ifrån hjälp med hyrbil till tips om restauranger. Hög standard på både rum, reception och pool. Rummen är ljusa, fräscha och moderna med havsutsikt.
Stor frukostbuffé med bra utbud, plus i kanten för den färskpressad apelsin jucie.
Glöm inte besöka takterrassen, super fin utsikt över solnedgången på kvällen.
Vi är mycket nöjda och kommer komma tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack hennyjonsson
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Ett mycket mysigt hotel med underbar frukostbuffé, bra städning och otroligt trevlig personal!
Vid flera tillfällen var personalen mycket hjälpsamma ex. att boka taxi till flygplatsen. Ett extra stort tack till Cisco som hjärtligt hälsade på en och tog hand om en vid frukosten.

Poolen var något liten men ändå trevlig. Väldigt nära till stranden, bussar m.m.

Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Alexandra Å
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med otroligt bra läge i Playa the Palma. Trevliga och välstädade rum med otroligt sköna sängar. Vi hade en underbar utsikt över havet från vår balkong. Frukosten var kanon, fanns allt man behöver för en bra start på dagen. Uppe på taket fanns solstolar, jacuzzi och en bar med goda drinkar. I närheten av hotellet finns busshållplats med buss till Palma och flygplatsen. Det finns gott om bra/mysiga restauranger runtom hotellet. I bottenvåningen finns ett spa med massage mm. Personalen var tillmötesgående och serviceinriktade. Kan varmt rekommendera detta Hotel .

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Ingela A
Omdömet skrevs 24 juni 2019

Med taxi från flygplatsen var vi vid hotellet på 7 min. Vi hade 6 dar bokat i ett dubbelrum med panoramavy mot havet. Egen terrass med 2 stora solsängar. Hotellet är modernt och känns väldigt fräscht. Personalen är så tillmötesgående och trevliga, samtliga. Vi kände oss så väl omhändertagna. Frukosten saknade inte något. Du kan beställa av kocken en omelett och nypressad apelsinjuice ur en läcker juicemaskin som ett stort plus. Vi åt middagsbuffén en kväll, men tyvärr kändes den rätt tråkig. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Marie G