Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 november 2018 från mobil enhet

Vi trivdes jättebra på hotellet. Ligger lugnt med bra pool och rent och fint. Mycket bra frukost med mycket att välja på och bubbel. Trevlig och hjälpsam personal. Nära bussen om man vill in till Palma.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Charlotta A
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Fina rum med fantastiskt sköna sängar. Rent och prydligt. Trevlig personal. Maten , frukost och middagsbuff'e, jättebra. Hotellet ligger alldeles vid stranden. Vill man ta sig in till Palma stad så kommer bussen precis utanför entrén. Från och till flygplatsen tar man sig även med bussen. Mycket smidigt. Kan varmt rekommendera detta ställe.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack lottah606
Omdömet skrevs 14 september 2017

Vi var där för andra gången. Första gången vi var där hade vi fönster och balkong som vette mot havet och möjligtvis var det det som i första hand hänförde oss då, för vi upplevde inte hotellet som lika tilltalande den här gången då vi hade utsikt över poolen.

Frukosten har ett enormt utbud (även om vissa saker, t ex den färskpressade juicen och pannkakorna inte är särskilt goda) och det enda man kan klaga på där är att logistiken är lite märklig och man får tillbringa en hel del tid innan man listat ut var man kan hitta saker och ting.

Det som gav det största minuset i protokollet var dock luftkonditioneringen, vilken var väldigt ineffektiv. Trots att vi hade den inställd på lägsta temperatur var det säkert 25 grader på rummet. Påpekade detta efter första natten, och portieren noterade rumsnumret och sa att de skulle titta på det hela, men ingenting hände. Väldigt dåligt med tanke på att detta är ett fyrstjärnigt hotell med priser därefter. Man skulle nästan kunnat tänka sig att de kände till själva hur dålig luftkonditioneringen var, eftersom sängarna var bäddade endast med lakan (täckena låg i ett skåp). En annan sak som var lite otrevlig var att vattnet i badrummet luktade väldigt mycket klor.

Sammanfattningsvis kan man säga:

Plus för:

- läget
- frukostutbudet
- utsikten, om man får ett rum med fönster mot havet

Minus för:

- den dåliga luftkonditioneringen
- konstig logistik i frukostmatsalen
- känns lite stort och opersonligt

Rumstips: Trevligast med om man kan få ett rum med utsikt mot havet.
Datum för vistelsen: september 2017
Tack helensH4265QV
Pilar S, Guest Manager på Hotel Java, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2017

Kära Helen, tack för din åsikt. Vi är ledsna när din vistelse i vårt hotell inte var som förväntat och vi ber om ursäkt för olägenheterna med luftkonditioneringen, eftersom vi har en ny maskin och normalt överallt är det verkligen effektivt. Tack igen och hälsningar från Mallorca,
Pilar Sánchez.

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Lagom stor pool. Strand en byggnad bort. Gudomlig frukostbuffé med kockar som tillagar omeletten precis hur du vill ha den.. plättar.. pannkakor. You name it! Finns allt från skumpa till hälso smoothies som görs på plats med ingefära melon m.m

Busshållplatsen som tar dig till Palma.. ja den är precis utanför hotel entrén och går varje kvart!
Enormt soldäck där du kan ligga vid poolen eller på ett däck en våning upp.
Biljardbord och egen stor och rymlig var finns!

Hit går man om man stör sig på att man hör i korridoren. För det gör man.
Inte när folk går men om någon skriker. Likaså om ngn duschar.
Men fräscha rymliga och as bra rum!

Vi kommer hit igen!

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack sandra b
Pilar_foro, Guest Manager på Hotel Java, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2017

Kära Sandra,

Vårt team vill tacka teimpo du har spenderat skriva denna kommentar så uppskattat av oss. Det är en stolthet för vår veta att du har haft en trevlig vistelse hotell.

Jag hoppas snart,
Med vänliga hälsningar,
Pilar Sánchez.

Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Inte så mkt mer att säga än ett bra hotell.de är fruktansvärt nära till stranden, mkt bra frukost. Bor man högre upp så får man havsutsikt. Sängarna va väldigt sköna! Är ca 10-15 min in till palma med buss nr 25.

Lite dålig ac...

Datum för vistelsen: augusti 2016