Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 september 2015 från mobil enhet

Allt var super fräscht och rent. Poolen och poolområdet var jätte bra och fint! Minus var att deras gym tyvärr inte höll måttet, maskinerna var sönder och gick tyvärr inte att använda. Tråkigt att wi-fi inte ingick i rummen och om man köpte till det så var det endast på en telefon eller dator som nätet skulle fungera på! Men i alla allmänna utrymmen fungerade det bra på! Bussen in till Palma (nr 25 åkte in på ca 10 min & nr 15 på ca 30 min) gick precis utanför!Fräscha rum, trevlig personal, kan helt klart tänka mig att bo där igen!

Datum för vistelsen: september 2015
3  Tack erikat419
Omdömet skrevs 17 augusti 2015

Bodde på hotell Java i drygt en vecka och trivdes bra. Hade ett superior rum som var rent och fräscht, med en trevlig terrass. Sängen var jätteskön, blev positivt överraskad.
Frukosten var jättebra, mycket att välja på och mycket god. Det enda var att juicen smakade saft, vore kanon om de bytte ut den mot riktig juice.
Läget var jättebra, nära till den fina stranden, och många bra restauranger i området, samt buss precis utanför.
Trevlig och tillmötesgående personal i receptionen, dock något märkligt att de krävde betalning första dagen när vi checkade in, har aldrig varit med om det tidigare.
Det som var negativt var att man fick betala för safety box och wi-fi, och enl min åsikt borde det ingå på ett 4-star hotell.
Skulle definitivt kunna tänka mig att bo där igen.

Rumstips: Välj ett superior rum, de vanliga rummen var väldigt små.
Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack HannaM42
Omdömet skrevs 25 juli 2015

Hotell är relativt nytt och har fina rum med modern inredning. Safebox på rummet och en rymlig garderob . Vi valde halvpension och frukosten var jättebra med massor att välja på , middagen var inte riktigt lika bra men all personal var trevliga och tillmötesgående. Personalen i receptionen var hjälpsamma och alltid trevliga.
Ett tips angående rum, välj rum som har sol på balkongen , vi fick rum 508 och 509 när vi kom och det var mörkt, kallt och aldrig sol på balkongen så fick byta rum och valde bort halvutsikt från sidan till underbar sol på balkongerna vi fick rum 224 och 225
och var så nöjda . Minus är wi-fi som var långsam och kostade 5 euro per dag och person . Det tar max 2 minuter att gå till stranden , solstol och parasoll för 2 personer kostade 16,50 euro så det var ganska dyrt.Vill man komma till en lugnare del av stranden gå vänster mot Can pastilla hållet , nedanför hotell El Cid.
Buss 21 från flygplatsen stannar utanför hotellet och kostar bara 3 euro , buss 25 till Palma stannade också utanför hotellet och kostar 1,50 euro billigt och roligt

Datum för vistelsen: juni 2015
1  Tack monica L
Omdömet skrevs 15 juli 2015

Lugnt hotell, nästan inga barn. Liten pool för nästan 200 rum så de kändes lite överbefolkat ibland i poolen. Rummet var fint, kylen i rummet fungerar knappt. Ganska mycket lastbilar utanför hotellet som störde en del.
Frukosten och middagen var ok men restaurangen var fullpackad med bord vilket gjorde det trångt att gå i mellan. Kändes som lite för lite serveringspersonal då de ofta stog disk kvar på borden och personalen verkade stressade och var inte särskilt muntra.
Kändes tokigt att de inte hade koll på vilka som hade halvpension eller inte då det inte var någon som helst kontroll vid inpassage.
Wi-fi kostade 5 E per dag vilket var saftigt. Det finns free wi-fi men den funkar bara i receptionen tyvärr. Överlag väldigt svajigt internet.
Gymmet var väldigt litet och trångt. Väldigt missvisande bild!
Skulle inte säga att detta hotell var 4 stjärnigt utan närmare 3 stjärnigt.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Maddiieee
Omdömet skrevs 23 november 2014

Ett otroligt fin hotell i Can Pastilla utanför Palma! Nytt, modernt, trivsamt och ett fantastiskt bemötande i reception, på restaurangen och alla fina damer som städade på hotellet! Mycket god mat med olika teman, bra pris på viner och gott om grönsaker!.

Rumstips: Gärna högt upp så att man får utsikt över havet!
Datum för vistelsen: augusti 2014
2  Tack Brittresor