Priceline
Trip.com
Traveluro
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

I det stora hela ett bra hotell, frukosten bra och hotellet snyggt. Tillräckligt med solstolar vid poolen , läget vid beachen perfekt. Det negativa var ; glasdörren till toan ofattbart! Väldigt långsam incheckning rummen städades sent .Wifin i rummet funkade inte samt obekväma balkongmöbler

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Lisbeth S
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Ett fräscht hotell med bra läge vid strandpromenaden! Tvärs över gatan finns en mataffär om man vill köpa vatten, solkräm etc. Det var nära till bussen till Palma.

Rummen var fina och vi fick ett rum på första våningen med tillgång till soldäck, solsängar och en pool som endast verkade vara tillgänglig för gästerna på den första våningen. Städningen var ok och sängarna var ganska hårda.

Frukosten var bra och det fanns mycket att välja på.
Vi hade halvpension och då ingick frukost och middag (dock ej dryck till middagen). Frukosten var bra, det fanns mycket att välja på och personalen hade koll på gluten (positivit för mig som är glutenintolerant).

Gymmet var litet så jag rekommenderar promenad eller joggingtur längs strandpromenaden istället för gymmet.

Trevlig skybar!

Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo på hotellet igen!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Sandranberg
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Positivt:

Vi fick ett fint rum med härlig terass (m solsängar), enligt mitt önskemål.

Fantastisk utsikt mot hela havet! Stranden alldeles nedanför.

Vi fick en babysäng på rummet som stod färdig.

Fräscha rum (dock väldigt kala och opersonliga)

Mkt trevlig kvinnlig personal i matsalen

Helt OK frukost

Mataffär och lekplats alldeles brevid hotellet

Fin takterass m pool

24h reception

Vi blev erbjudna nattamat (mackor och pålägg) när vi checkade in kl 00.00, eftersom vi hade betalt för halvpension den dagen med.

Fin och modern lobby. Många sköna sittplatser

Livemusik ibland

Ganska fin utsikt från matsalen/restaurangen.

Negativt:

Inget mailsvar på frågor innan resan trots upprepade mail

Personalen pratar dålig engelska

Frukosten är ok, men ta inte halvpension eller all inklusive! Inte särskilt bra mat på kvällen. 2 kvällar var rent usla. Dryck ingår inte på kvällen, inte ens vatten.

Iskall pool

Dålig städning på rummet. Torkade inte ens av handfatet. Bäddning OK.

Luktade avlopp väldigt ofta på toa/i duschen. Två ggr så illa att det stank ut i rummet och vi fick gå därifrån. Avloppslukt ibland även ute på terassen tyvärr. Gick tydligen en avloppsventil upp till oss...:(

För hårda sängar i mitt tycke

Litet rum, kunde behövts mer plats för ens kläder/väskor. Även en avställningsyta i badrummet behövs.

Nästan bara tyska program på tv:n. De engelska är dessutom tyskdubbade!:/

Glasdörr och glasväggar till badrummet, som dessutom har springor. Går inte att vara särskilt privat där inne..:/

Datum för vistelsen: november 2017
2  Tack emmahN1261MA
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Fina rum med havsutsikt ,rent och fräscht!
Frukostbuffen är mycket bra ,med allt du kan vilja ha,även ett glas Cava om du så önskar. Personalen är mycket uppmärksam och vänlig
Poolområdet är fint och du slipper gå upp kl.600, för att hitta en solstol
Fanns alltid att få en ledig stol.
Nära att gå ner till havet för ett dopp.!
Vi hade All Inclusive,och både lunch och Middag var bra.med olika teman ,så det fanns alltid något gott för de flesta smaker
Sky bar var jättefin med en liten pool och utsikt över bukten , och på kvällen solnedgång

Rumstips: Ju högre upp ,desto bättre vy.Begränsad havsutsikt, är jättefin utsikt över bukten
Datum för vistelsen: september 2017
Tack Tellis_08
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Stannade här i 7 dygn under lågsäsong. Rent, fräsht och mycket nära till stranden höjer betyget.Trevlig personal och bra poolområden. Det som drar ned betyget var bullrig matsal, maten och gymmet. Dessa tre höll en låg klass. För den som vill sola på stranden, leta matställen bortom strandpromenaden vill ha lugn och ro kan jag rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack gregers2016