Kostnadsfri avbokning till den 22-08-26
Boka nu, betala på plats
Priceline252 US$
Travelocity211 US$
travelup.com240 US$
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Fina rum med havsutsikt ,rent och fräscht!
Frukostbuffen är mycket bra ,med allt du kan vilja ha,även ett glas Cava om du så önskar. Personalen är mycket uppmärksam och vänlig
Poolområdet är fint och du slipper gå upp kl.600, för att hitta en solstol
Fanns alltid att få en ledig stol.
Nära att gå ner till havet för ett dopp.!
Vi hade All Inclusive,och både lunch och Middag var bra.med olika teman ,så det fanns alltid något gott för de flesta smaker
Sky bar var jättefin med en liten pool och utsikt över bukten , och på kvällen solnedgång

Rumstips: Ju högre upp ,desto bättre vy.Begränsad havsutsikt, är jättefin utsikt över bukten
Datum för vistelsen: september 2017
Tack Tellis_08
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Stannade här i 7 dygn under lågsäsong. Rent, fräsht och mycket nära till stranden höjer betyget.Trevlig personal och bra poolområden. Det som drar ned betyget var bullrig matsal, maten och gymmet. Dessa tre höll en låg klass. För den som vill sola på stranden, leta matställen bortom strandpromenaden vill ha lugn och ro kan jag rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack gregers2016
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Jag och min sambo har precis kommit hem från en vecka på HM Tropical. Hotellet är helt ok, det finns dock en hel del att jobba på...
I det stora hela är hotellet snyggt och överlag rent, så länge man inte kollar noga...

Läget är toppen, ligger precis vid havet och mindre än tio minuter från flygplatsen.

Det finns två fina och trevliga poolområden. Dock är vattnet ej uppvärmt och så här i början på september är det iskallt att bada.

Maten är under all kritik. Vi hade all inclusive. Frukosten var det ända som var ok. Middag/lunch - katastrof, vi serverades tom kyckling och köttbullar som ej var genomstekt. Skramlig, bullrig och upplyst matsal. Ingen möjlighet att sitta ute.

I rummen ligger badrummet precis vid sängen med en glasdörr och springor som gör att man ser och hör precis rätt in. Ingen chans till att få gå på toaletten i fred med andra ord. Utsikten från balkongen är jättehärlig - OM man får något av rummen som ligger utmed poolen.

Tyvärr blev vi även bemötta ganska så dåligt i receptionen när vi ankom till hotellet. Ett litet leende kan man ju iaf bjuda på...

Nej vi kommer inte att komma tillbaka tyvärr.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack JosefineAnn
Omdömet skrevs 7 september 2017

Hotellet är jättefint, rent och fräscht. Personal bland frukosten samt städ var jättetrevliga. Rummen är ljusa och väldigt fina. Poolområdet är väldigt fint det med. Det var skönt att ha havet så nära, ganska trångt men det var ju högsäsong så det var väntat. Poolområdet på takvåningen var jättefint! Men tyvärr var inte drinkarna goda. Varför jag inte ger högre betyg är på grund av bemötandet i receptionen! När vi anlände kl 12 på natten samtidigt som två andra par, fick vi stå väldigt länge och vänta på att få vårat rum. Personen i receptionen bad oss skriva ner våra uppgifter på ett papper han rivit i små bitar.. Våra uppgifter borde redan finnas när vi anländer! Om det nu var något fel på deras system kan man säga det i så fall. Inte ens ett "välkomna" fick vi, inte ens ett leende. Väldigt tråkigt, det hela var väldigt rörigt. Ingen information fick vi heller. Aldrig varit med om att check in tagit så lång tid någonsin. När vi andra gånger gick till receptionen för hjälp verkade det som vi störde dom. Inte ett enda leende. Jättetråkigt! Ett till minus är dörren till toaletten på rummet, det var ju stora springor så man både hörde tydligt samt såg in från sängen.. Varför har man placerat dörren så den öppnas rätt mot sängen? Vi kommer inte återvända.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack LSjosefin
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Tyvärr tar de betalt för superdålig WiFi vilket sänker betyget. Frukosten bra, men det saknas t ex paprika och andra grönsaker. Poolområdet ok. Tveksamma drinkar ingår i erbjudandet "all inclusive". Drinkarna blandas bakom en stängd dörr.

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack Rolf O