2 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Expedia.com133 US$
Travelocity133 US$
Omdömet skrevs 7 september 2017

Hotellet är jättefint, rent och fräscht. Personal bland frukosten samt städ var jättetrevliga. Rummen är ljusa och väldigt fina. Poolområdet är väldigt fint det med. Det var skönt att ha havet så nära, ganska trångt men det var ju högsäsong så det var väntat. Poolområdet på takvåningen var jättefint! Men tyvärr var inte drinkarna goda. Varför jag inte ger högre betyg är på grund av bemötandet i receptionen! När vi anlände kl 12 på natten samtidigt som två andra par, fick vi stå väldigt länge och vänta på att få vårat rum. Personen i receptionen bad oss skriva ner våra uppgifter på ett papper han rivit i små bitar.. Våra uppgifter borde redan finnas när vi anländer! Om det nu var något fel på deras system kan man säga det i så fall. Inte ens ett "välkomna" fick vi, inte ens ett leende. Väldigt tråkigt, det hela var väldigt rörigt. Ingen information fick vi heller. Aldrig varit med om att check in tagit så lång tid någonsin. När vi andra gånger gick till receptionen för hjälp verkade det som vi störde dom. Inte ett enda leende. Jättetråkigt! Ett till minus är dörren till toaletten på rummet, det var ju stora springor så man både hörde tydligt samt såg in från sängen.. Varför har man placerat dörren så den öppnas rätt mot sängen? Vi kommer inte återvända.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack LSjosefin
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Tyvärr tar de betalt för superdålig WiFi vilket sänker betyget. Frukosten bra, men det saknas t ex paprika och andra grönsaker. Poolområdet ok. Tveksamma drinkar ingår i erbjudandet "all inclusive". Drinkarna blandas bakom en stängd dörr.

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack Rolf O
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket fint Hotel som är ganska nytt. Kort väg till Stranden och pool båda på taket och vid entren. 50 meter till stranden. Rummen har hög klass och är med AC. Kommer helt klart att boka igen. Ikväll testar vi restaurangen på hotellet som har buffé och har nytt tema varje kväll.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack jone329
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Ett toppen hotell nära till allt stranden & Palma Stad, Ligger lite utanför det stora tyska området vilket är en fördel lugnt område där hotellet är beläget!
Toppen personal som jobbade i baren & restaurangen toppen bra service

Rumstips: Rummen är bra isolerade mot ljud för trafik etc etc
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Patrik E
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Fint, rent hotell, trevlig personal. Fantastisk takpool. Fin strand, strandpromenad, cykelväg in till Palma. Bra ställe att bo på utan ungdomar som stör på nätterna. God mat med olika mattema på halvpension, god frukost med mycket att välja på.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Sofia H