2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-14
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Priceline148 US$
Travelocity133 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket fint Hotel som är ganska nytt. Kort väg till Stranden och pool båda på taket och vid entren. 50 meter till stranden. Rummen har hög klass och är med AC. Kommer helt klart att boka igen. Ikväll testar vi restaurangen på hotellet som har buffé och har nytt tema varje kväll.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack jone329
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Ett toppen hotell nära till allt stranden & Palma Stad, Ligger lite utanför det stora tyska området vilket är en fördel lugnt område där hotellet är beläget!
Toppen personal som jobbade i baren & restaurangen toppen bra service

Rumstips: Rummen är bra isolerade mot ljud för trafik etc etc
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Patrik E
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Fint, rent hotell, trevlig personal. Fantastisk takpool. Fin strand, strandpromenad, cykelväg in till Palma. Bra ställe att bo på utan ungdomar som stör på nätterna. God mat med olika mattema på halvpension, god frukost med mycket att välja på.

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Sofia H
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell nära havet, god frukostbuffé och temadagar för olika kök. Italienskt, spanskt etc. Vi gillade helt klart japanska och mexikanska dagen bäst.
Hotellet är fräscht och lugnt och passar den lilla familjen med små barn perfekt. När vi bodde här var åldersspannet brett med tonvikt på lite äldre, men alla trivs. Vill man ha party så följer man bara strandpromenaden 1 km så är stämningen en annan.
Trevlig loungeaktigt poolområde med möjlighet att vända solstolen mot havet ett stenkast bort eller in mot den runda medelstora poolen. ...och som sagt havet 50 meter bort. Möjlighet att handla i baren eller köpa lunch inne i serveringen.

Möjlighet att hyra cyklar på hotellet men de är lite dyrare än de många alternativ som ligger efter strandpromenaden. Underbar cykling!! Hyr absolut cyklar och följ de väldigt fina cykellederna mot badvikar eller kanske ända till Palma (ca 10 km). Missa inte!
Gymmet ganska litet och slitet, inte OK.

WiFi finns men kostar extra.

Vi tog också bussen in till Palma två dagar. Billigt och enkelt, busshållplats alldeles nära.
Nära finns också en stor SuperMarket.

För oss var hotellet en lyckträff då allt var lungt, städat och fräscht (vi var 6 vuxna och en 1-åring).

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack thomashU9060JT
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Hotellet är väldigt fräscht, med modern design och härliga utrymmen för avkoppling.
Personal, allt från receptions- till städpersonal, bjöd verkligen till för att vår semestervecka skulle bli lyckad!
Rummet:
vi hade var mycket bra. Balkong med havsutsikt, sköna sängar, sanitärt utrymme med bl.a en mycket bra duschhörna.
Det vi saknade var en vattenkokare, samt en interntelefon för att kunna nå receptionen vid ev frågor.
Poolområde:
Hotellet har två poolområden. Det ena finns högst upp på taket med en härlig utsikt över omgivningarna. Poolområdet i markplanet hade många solsängar att välja på, men som vanligt är det handduksrally varje morgon för att ta de bästa platserna.
Mat:
Vi köpte till middagspension för hela vistelsen, och det var ett riktigt kap! Utsökt mat med fin variation till ett helt otroligt pris. Vi betalade 280skr extra/person och vecka. Var kan du köpa en dagens för 40:- med mängder av för-, varm- och efter-rätter?
Kostnad för dryck tillkom.
Läget:
Hotellet ligger precis vid havet. En flera kilometer lång playa av bästa sort breder ut sig endast 10-15 meter utanför hotellområdet. Playan jämnades till och städades varje kväll för att ligga "nykrattad" till nästa morgon, härligt!
Vi hyrde även cyklar och åkte cykelvägen, som går utmed havet, in till centrala Palma.
En skön cykeltur på ca 12 km från hotellet, enkel resa.
Vill man däremot ta sig in till stan utan att trampa själv, ja då finns en busshållplats endast ca 200 m från hotellets entré. Där tar man 25:ans buss in till centrala Palma. Kostnaden för enkel resa är endast 3 euro för två personer.
Trevlig resa!

Datum för vistelsen: maj 2017