travelup.com
FindHotel772 US$
Destinia.com
Lol.travel906 US$
Omdömet skrevs 13 juni 2019

Har nu hittat vårt perfekta resemål. Hotel El Cid är helt fantastiskt. Absolut bästa läge i Can Pastilla, rummen är rena och personalen kunde inte vara bättre. Skönt att det är ett vuxenhotell, detta gör att det är en lugn och avslappnad atmosfär. Frukosten är jättebra. Provade för första gången att även inkludera middag på resan i maj och maten var över förväntan. Detta är ett ställe att återvända till. Har blivit som vårt eget sommarställe.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack hehelena64
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Fräscht och rent. Snyggt badrum med bra dusch. Sköna sängar! Fria pool-handdukar, mot deposition.
Bra läge vid den härliga strandpromenaden, utmed hela Playa de Palma.
Cykeltur till Palma tar ca 35 minuter.
Kan absolut tänka oss att komma hit igen.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack 32sivr
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Väldigt fräscht och rent hotell. Rummen är rymliga och badrummen är snygga. Hotellet har två utomhuspooler som är fräscha, många solstolar finns. Frukosten är den största jag sett med massor av valmöjligheter. Mycket bra!
Läget är bra, ligger precis vid stranden. Vårt rum hade havsutsikt vilket jag rekommenderar starkt!
Enda minuset var att incheckning på hotellet tar otroligt lång tid, vilket verkar bero på datasystemet. Dessutom något lyhörda rum. Men i övrigt tänker jag absolut komma tillbaka hit! Väl värt pengarna.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack fridaaelisabeth
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

Reste hit i år igen för vi är så nöjda med detta vuxenhotell. Läget är perfekt nära stranden, men även deras poolområden är jättefina. Bra frukostbuffé och även middagen är ok, fast vi äter ute ibland ändå trots halvpension.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack SanneochUffe
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Bra rum, sköna sängar, fräscha badrum. Fantastisk havsutsikt (kostar extra), rymliga balkonger. Jättebra frukostbuffé samt varierande och god middagsbuffé.(halvpension). Personalen trevlig och hjälpsam. Bara hon i poolbaren tycktes inte trivas. Suckar, himlar med ögonen och tittar på klockan. 2 bra poolområden och havet nära till. Dyra solsängar på stranden. Vi kan tänkas återvända.

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack Monica S