2 personer tittar på det här hotellet
Trip.com358 US$
Lol.travel369 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

Reste hit i år igen för vi är så nöjda med detta vuxenhotell. Läget är perfekt nära stranden, men även deras poolområden är jättefina. Bra frukostbuffé och även middagen är ok, fast vi äter ute ibland ändå trots halvpension.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack SanneochUffe
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Bra rum, sköna sängar, fräscha badrum. Fantastisk havsutsikt (kostar extra), rymliga balkonger. Jättebra frukostbuffé samt varierande och god middagsbuffé.(halvpension). Personalen trevlig och hjälpsam. Bara hon i poolbaren tycktes inte trivas. Suckar, himlar med ögonen och tittar på klockan. 2 bra poolområden och havet nära till. Dyra solsängar på stranden. Vi kan tänkas återvända.

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack monicas912
Omdömet skrevs 18 juli 2018

Urläckert badrum. Bra storlek på rummet, likaså balkongen. Gratis AC. Vi hade halvpension. Stor frukostbuffé och middagen var varierande från dag till dag. Många efterrätter att välja mellan. Härlig pool på baksidan av hotellet. Vi hyrde bil hela veckan och åkte runt till olika stränder på Mallorca. Parkering finns gratis på hotellet innanför en grind.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 946valdemark
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Trevligt vuxenhotell med grandios utsikt. Mycket trevlig personal på hela hotellet. Frukosten helt ok. Hotellet bestod mest av cyklister och dom åt jättetidig frukost vilket innebar att frukostmatsalen var tom vid 09.00. Bussarna till palma stannade bakom hotellet. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack 449j_rgenp
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Mycket rent och förhållandevis lugnt hotel. Adults only. Två poolområde varav ett med utsikt över stranden. Mycket bra frukost. Lite väl lyhört nattetid. Fantastiskt läge precis vid stranden. Många restauranger på gångavstånd och snabbussen till Palma går vid hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Limhamn69