Kostnadsfri avbokning till den 22-07-14
Agoda.com
travelup.com195 US$
Priceline192 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2015

Bra buffe mat, men det var inte så smakrikt;
Gymmet var ren och fresh men aningen liten.
Lobbyt var luftig med bra AC dar man kunde sitta och surfa med gratis wifi.
Rummen hade bra standard med bekvama sangar och vi var nojda med stadet.

1  Tack Ramin S
Omdömet skrevs 14 juli 2015

Nära flygplatsen, 15€ med taxi. Stort hotell men det kändes aldrig trångt, det fanns alltid platser i matsalen o runt poolen. Poolen var liten men fyllde sin funktion när man inte orkade gå till stranden som bara låg två minuter bort. Frukost o middagsbuffén var väldigt bra, rekommenderar verkligen att köpa till halvpension. Den är så billig så du kan ändå kosta på dig att äta ett par middagar inne i Palma. Till Palma centrum tar du dig billigt med buss 25 på en kvart,1,50€. Rummen är ganska små men funktionella och med sköna sängar. Gratis wifi i receptionen fungerade bra.

2  Tack Mawiha
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Vi bodde en vecka på Hotel Caballero i slutet på juni.
Hotellet är ganska nyligen nyrenoverat och håller en fin standard. fina rum, inte så stora , men fullt tillräckligt. Snyggt modernt badrum och toalett. Vi bodde högst upp med en fantastisk utsikt över Playa de Palma och viss utsikt över havet. Tyvärr är balkongerna ganska små och inte speciellt privata. Sängarna är riktigt sköna och man sover riktigt gott i dom.
Frukosten var riklig med det mesta man kan önska sig. Wi-Fi kostade 20 euro för en vecka, Känns ganska mediokert att ta betalt för Wi-Fi nuförtiden...
Söker du ett personligt hotell är detta inte det, det är stort och ganska opersonligt, dessutom massor av Tyskar överallt. Precis som i övrigt i Playa de Palma.
Åker du Playa De Palma så tror jag det ändå är ett av de bättre hotellen för pengarna.

Rumstips: Be att få rum högst upp för utsiktens skull.
3  Tack YstadJohan
Omdömet skrevs 23 juli 2014

Superfint hotell, underbar frukost, bra service, sköna sängar. Rekommenderar verkligen!!
Nära till stranden, restauranger, barer. Ca 20 euro in till Palma med taxi.
Tråkig utsikt från hotellrummet.. bodde längst ner och var bara grus utanför.
Wifi på hotellet kostade 20 Euro/vecka (vilket är okej) men gick endast att använda till en telefon/en surfplatta. Är man flera i ett sällskap är det tråkigt att alla ska behöva köpa en egen tillgång till Wifi om man delar rum.

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack MikaelaS819
Omdömet skrevs 29 september 2013

En fantastiskt fräscht hotell, kanonbra frukost och en stor frukostmatsal där alla fick plats och mycket trevlig personal. Hotellet har ett mycket bra läge, nära till stranden och busshållplatsen om man vill åka till Palma

Rumstips: Vi bodde på 7:e våningen och det var fantastisk utsikt mot havet
Datum för vistelsen: augusti 2013