“Bästa stället på Lanzarote”
Omdöme om Asia Delicious

Asia Delicious
Rankad som nr 5 av 381 Restauranger i Puerto del Carmen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Bästa stället vi var på! Så himla trevlig personal och bra service! Här gav vi bra med dricks! Bara +++++

Datum för besöket: april 2018
Tack Malin W

Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Supergod mat till mycket prisvärda pengar! Servisen är också helt outstanding - vi besökte restaurangen 4 kvällar i rad

Datum för besöket: december 2017
Tack Kamilla T
Omdömet skrevs 18 december 2017

Här äter du inte en buffe som ser ut som andra tex Kinesiska. Tre härliga bord fullproppade av godsaker allt från sussi, kinesiskt en skaldjur och köttdisk där du plockar i hop din egen Wook som tillagas och serveras till bordet. Sen ett hav av godsaker att avsluta med.

Datum för besöket: december 2017
Tack Thomas R
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Vår familj gick dit utifrån rekommendationer på Trip Advisor. Vi blev inte besvikna, smakfullt upplagt och vällagat. Perfekt att beställa in olika rätter och dela. Snabb och trevlig personal. En perfekt avslutning på middagen är det glas prosecco som man får när notan kommer in. Här äter vi gärna igen!

Datum för besöket: november 2017
Tack 950hanss
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

När vi kom till restaurangen så fick vi ett bra bord och jag beställde en spicy pork med egg fried rice. Vi fick gratis rice crackers med någon slags sås som förrätt. Maten kom förvånansvärt snabbt och vi började genast hugga in. Maten var makalöst god så att det kändes som man var i Asien och njöt. Servicen var väldigt bra och en av de bästa jag haft. De andra i familjen var också väldigt nöjda med sina rätter( chicken in red curry sauce, tofu in spicy sauce och mongolian chicken. Asiadelicious har ett bra sortiment för vegetarianer men också veganer.

Datum för besöket: november 2017
Tack beefcake B

Resenärer som tittade på Asia Delicious tittade också på

Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Asia Delicious? Berätta vad du tyckte!