Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och välskött hotell ,personalen på hela anläggningen var väldigt serviceinriktade och vänliga. Frukosten var otroligt bra det fanns massor att välja på frukostvärdinnan var så välkomnande varje morgon,dessutom stod den kvinnliga kocken och stekte ägg och bacon framme vid disken vilket såg mycket inbjudande ut och doftade ljuvligt.Det fanns dessutom en uppvärmd pool och en mycket diskret poolvakt för allas säkerhet ,vilket kändes tryggt.Lägenheten var väldigt fin och mycket välstädad,det här är ett hotell vi mer än gärna återvänder till. Det enda minus är att det var långt att gå till stranden. Men annars var allt bra och det fanns det många bra restauranger runt hörnet.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Pia D
celia e, General Manager på Apartamentos Barcarola Club, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Dear Pia D,

Thank you for taking the time to make this nice review on Tripadvisor. Thank you again for your honest words that describe how our complex is. We hope to take the oportunity to see you and your family in a near future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Mycket välskött och fint hotell. Det låg mitt i orten så nära till allt. Trevlig personal och fina rum/lägenheter. Frukosten var fantastisk och poolen var mycket fin och uppvärmd. Jag rekommenderar verkligen detta hotell! Enda nackdelen är att det är ganska långt att gå till stranden.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Linda D
celia e, General Manager på Apartamentos Barcarola Club, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Dear Linda D,

Thank you very much for sharing your opinion on Tripadvisor. It is nice to hear our customers enjoyed their stay.

Hope to see you again in our complex.

Kind regards

Omdömet skrevs 21 februari 2018

Ett lagom stort lägenhetshotell med perfekt läge mitt i city, med många bra restauranger och affärer runt knuten. Hemtrevliga lägenheter med uteplats, helt ok utrustning i köket och städningen var bra. Det som drar ner poängen är de hårda sängarna och möblerna som är grönmålade. Mycket välskött trädgård, sköldpaddorna gjorde dottern extra nöjd och poolområdet med uppvärmd pool hade gott om solstolar, Frukosten var variationsrik och mycket bra, dessutom var det rätt lugnt där eftersom hotellet inte är då stort.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Mona K
celia e, General Manager på Apartamentos Barcarola Club, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Dear Mona K,

It is nice to hear that people really enjoyed your holidays in Barcarola and specially the children. It is very nice for parents to hear taht our children had a great holiday.

We hope to take the opportunity to see you and your family in a near future.

Best regards,

Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Allt till belåtenhet för vår 14 dagars vistelse. Supergod frukost med variation. Väldigt trevlig frukostpersonal. Rent och fint överallt. Städning varje dag. Lugnt och säkert område. Vi bodde i G blocket och då är det fin utsikt mot poolen och sol. Vi kommer gärna tillbaka. ☀️☀️☀️☀️☀️

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Tornemarks
celia e, Manager på Apartamentos Barcarola Club, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2018

Dear Tornemarks,

Thank you very much for giving us your opinion. It is lovely to hear that you enjoyed your stay at our complex and we look forward to welcoming you back!

Kind regards,
Celia Espino
Manager

Omdömet skrevs 3 maj 2017

Hotellet är som en oas mitt i stadsvimlet. Rummen är stora och rymliga och städas minutiöst av en föredömlig personal. Polen och pool området är rymligt så man kan sola utan att trängas. Frukosten som serveras på hotellet håller kontinental hög standard.

Tips för att välja rum: Undervåning har terrass och övervåning har balkong. Övre hörnlägenheterna har större balkong än de på mitten.
  • Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack StefanA1317
celia e, General Manager på Apartamentos Barcarola Club, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Dear Stefan A,
Thank you very much for your time to write in TripAdvisor
We are really happy to read that you enjoyed your holidays in Barcarola. Our complex is central located but also very quite and peaceful. Thank you for your honest words that describe how our complex is and for your nice words about our staff.

Best regards,
Celia Espino