“Ett trevligt köpcentrum”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

med de förväntade butikerna men även några trevliga butiker man inte hittat annars. Tonårsdottern shoppade loss på bl.a. Zara medan frun shoppade smycken i en liten butik.

Tack max b

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

God pizza och bra atmosfär .
Bra priser och engelsktalande personal i det flesta butiker .
Något som drar ner mitt omdöme är att det är rökning tillåten på entréplan vid fiket , röken drogs in mot oss från alla håll .

Bra utflykt vid dåligt väder

Tack Maria K
Omdömet skrevs 14 november 2016

Stort fint shoppingcenter ca 5 km från Lanzarote Village. Taxi hit kostar ca 4-5euro men du kan också ta bussen.
Här finns bland annat butiken ZARA. Besök även butiken ´SFERA som bland annat har jättefina barnkläder.

Tack Pia B
Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

Väldigt dålig service och taskig attityd i dom butikerna vi va in i speciellt i zara butiken där hon typ slängde ner varorna som vi handlat i påsen var även in i fler butiker där dom inte ens säger hej när man kommer in

1  Tack mockmutsi
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 5 mars 2016

Här finns flera bra affärer samlade på samma ställe. Bra kvalitet och billigt. Kända märkeskläder blandas med mindre kända och lokala.

Tack Bergen66

Resenärer som tittade på Biosfera Plaza Shopping Centre tittade också på

Playa Honda, Lanzarote

Puerto del Carmen, Lanzarote
Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Biosfera Plaza Shopping Centre? Berätta vad du tyckte!