Omdömet skrevs 9 januari 2017

Vi bodde här 3 nätter i januari. Lägenheten var stor och rymlig men hade några brister. Ingen fläkt i köket vilket ledde till att det blev mycket varmt i hela lägenheten när man lagade mat. Toaletten behövs fräschas upp omgående, duschen är mycket dålig. Sängarna är dock bättre än många andra spanska lägenhetshotellssängar. På terassen vi hade var det stekande hett från klockan 10 till solen går ner och det värmde upp hela lägenheten också.
Poolen är fruktansvärt kall och det går inte att bada hur svettig man än är. Väldigt nära till stranden tack och lov men för att ta sig dit går man ner för en mycket brant backe. Det blir ännu jobbigare när man väl ska tillbaka sen. Läget är för övrigt bra men en bit att gå för att hitta bra mataffärer.
Restaurangen är okej och har trevlig personal. Vi skulle nog inte åka tillbaka igen pga poolen men hade en bra vistelse när vi väl var där.

Tips för att välja rum: Betala för någon form av utsikt så slipper du kanske kolla in i ett staket
  • Bodde här: januari 2017, reste med vänner
Tack Lottabrawe
José Carlos F, Gerente på Apartamentos Jable Bermudas, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2017

Bästa kund,

Tack för din tid att skriva din upplevelse i våra lägenheter Jable Bermudas, alla åsikter hjälper oss att förbättra. Vi anser att poolen är kallt, men nu på vintern, är vattnet inte hålls så varmt som på sommaren.
Tack så mycket för de fina kommentarer om våra lägenheter, sängar, poolbar och vårt läge.

hälsningar,
Manager.

Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Har varit på Lanzarote många gånger men trots få stjärnor så är hotellet det bästa vi bott på, bar personalen är fantastisk.
Rekommenderar detta hotell alla dagar i veckan framför alla stora opersonliga hotell.
Kommer garanterat återkomma hit många gånger!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack tobemt
José Carlos F, Gerente på Apartamentos Jable Bermudas, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016

Bästa kund,

Tack så mycket för den stora rekommendation av vårt hotell i sin utmärkt översyn. Försök att förbättra varje år våra lägenheter, hotell och service i allmänhet. Vi är mycket glada över att veta att de har haft en gång i Jable Bermudas och att vi kommer att se i framtida semester.

MUHC tack för den tid som krävs för att skriva en översyn och de fina kommentarer om personalen i poolbaren .

Bästa hälsningar och tills nästa gång. God jul,
Director Jable Bermudas.

Omdömet skrevs 4 april 2015

Flydde Sverige den 6 mars 2015 och bodde på Jable Bermudas i 1 vecka. Vi blev positivt överraskade! Rent, snyggt och sköna sängar och dessutom fick vi havsutsikt utan kostnad. Nära till strand och butiker, lugnt och skönt även nattetid. Trevlig personal. Poolen kunde vara några grader varmare, men var ett välskött område. Vi längtar redan tillbaka.

Tips för att välja rum: Fick sjöutsikt 1 tr upp på andra sidan av gatan. Tyst, stor altan och svajande palmer intill.
  • Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack ixion63
José Carlos F, Gerente på Apartamentos Jable Bermudas, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2015

Bästa kund Jable Bermudas,

Vi älskar att höra att du var kvar positivt överraskad med vårt hotell. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en bra recension på Tripadvisor och värde mycket ren, sängar, personal och plats för Jable Bermudas.
Vi älskar att läsa att du kommer tillbaka för din nästa semester och kommer att vara en palcer för oss att välkomna dig igen.

Tack och hälsningar,

Direktör Jable Bermudas

Omdömet skrevs 26 mars 2015

Välskött anläggning, låst efter kl.21 men vår nyckel passade bara till en grind så vi fick gå runt området. Det fanns ett trevligt poolområde, med en kall pool, tyvärr paxades solstolar tidigt på morgonen men personen i fråga dök upp runt lunch. Det finns en liten poolbar som serverade frukost från 09.15 och snackmat fram till 19.00 då den stängde, menyn Englandsinspirerad d v s mycket pommes med tillbehör. Mycket engelsmän på anläggningen. Mycket små trappor inom området. Det fanns 2 bra mataffärer väldigt nära. Hotellet ligger ganska högt och det är branta backar upp. Städerskan diskade om vi inte diskat. Sköna sängar, bra köksutrustning, stor dusch. Gratis Wi fe i baren

Tips för att välja rum: Rum med balkong ligger på andra sidan gatan, vi fick uteplats. Den var ganska liten och en kväll hade vi kackerlackor inne. Portieren blev inte glad när vi berättade det. Ingen AC
  • Bodde här: mars 2015, reste med familjen
Tack Hellman2012
Omdömet skrevs 17 mars 2015

Jag blev glatt överraskad då jag bodde på Jable Bermudas under en semester med låg budget.
Anläggningen var välskött och ren även om vissa delar av köket helt klart var slitna. Helhetsintrycket är dock mycket bra i förhållande till priset. Utrustningen var "basic" vare sig mer eller mindre.

Vår lägenhet låg i närheten av poolen och restaurang/ bar. Matchdagar var det lite stojigt på restaurangen men det upphörde så snart matchen var över. Absolut inga sena störningar.

Nära till stranden, restauranger och snabbköp.

Uppskattar att grinden till området låstes på kvällarna. Givetvis hade alla lägenheter även nyckel till grinden.

Wifi kostade 10 euro för en vecka.

• Bodde här: mars 2015, reste med vänner
Tack XXXMariaXXX
José Carlos F, Gerente på Apartamentos Jable Bermudas, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2015

Bäste kund,

Vi är glada att du har positivt överraskad vårt hotell.
Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva din recension av din semester i Jable Bermudas, och bedöma vissa aspekter liksom platsen, renlighet och framför allt värde för pengarna.
Det kommer att bli ett nöje att se dig igen för din semester i Lanzarote.

Varma hälsningar,
Jable Bermudas chef.