Omdömet skrevs 1 februari 2018

Mycket rent och snyggt. Fantastisk mat med olika teman under flera kvällar. Rymlig junior suite. Sköna sängar. Trist TV rum. Stor uteplats med bord, två stolar. Obekväma solsängar. Uppvärmda pooler. Mycket trevlig personal.

Tips för att välja rum: Junior suite
Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Marie R
SlaSuites, other på Aequora Lanzarote Suites, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Dear Marie,

Thank you very much for having taken your time to give this evaluation of your stay in AEQUORA Lanzarote Suites and your holidays in Lanzarote.

We are happy that you enjoyed your stay with us. Concerning the sunbeds we are fixing the problem this year and the next.

We would be pleased to be able to welcome you again as our guests soon.
Best regards.
MDL

Omdömet skrevs 15 mars 2017

Vi bodde perfekt i bottenplan med pool utanför vår uteplats. Sovrummet var härligt rymligt med skön säng. Vi hade också ett extra tv rum med soffa som blev vårt förvaringsrum. Maten god och det fanns mycket att välja mellan på buffen. Personalen var hjälpsam och trevlig. Det jag saknade var en mysig bar att samlas i. På kvällen när det var lite kallt ville man inte sätta sig i en slamrig och rörig källarlokal. Gillar inte heller de stora matsalarna utan vill hellre äta i lugn miljö. Dock kunde vi sitta ute alla kvällar och där var det toppen att sitta.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Suss_Engelholm
SlaSuites, AD på Aequora Lanzarote Suites, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2017

Dear guest,

Thank you very much for your review.
We are sorry for the small issues happen during your stay.
We would like to inform you we take all our customers opinions constructively in order to be aware of improvements necessary.
We will be more than happy welcoming you back.

Kind regards,
R.S

Omdömet skrevs 30 januari 2016

Ett nyare hotell med gångavstånd till stranden. Hotellet är bra men de har en hel del småavgifter som irriterar. I rummen finns en kaffemaskin som behöver kapslar som de tar extra för, safety skåpen som på de flesta hotell är gratis kostar extra, vatten till maten kostar minst 2 euro per person och så vidare. WiFi över hela hotellområdet utan bara i receptionen. Maten är bra men underhållningen på kvällarna är det väldigt hög volym på. Vi valde att promenera iväg en kväll för att få lite ro och vi fick gå 3-4 km innan ljudet tonade bort. Hotellet saknar Gym.

Tips för att välja rum: Försök få ett rum som ligger bort från scenen om Du vill ha det mindre ljud stört.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack LeifPartille
SlaSuites, Sales Assistant på Aequora Lanzarote Suites, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2016

Kära gäst,

Vi uppskattar den tid du tog att ge feedback och tack för att utvärdera vår tjänst.
Vi är förvånade om din observation av ljudet, vi respekterar volymen ha en rimlig nivå.
Alla dina synpunkter är verkligen viktigt för att förbättra våra tjänster.
Vi skulle vara glada att välkomna dig tillbaka inom en snar framtid.

Med vänlig hälsning,

M.M

Omdömet skrevs 14 november 2015

Tråkigt, obeqvämt, helkaklat. Hemskt helt enkelt , inget att rekommendera. Jag skulle rekommendera hotellet bara till mina fiender eller andra som jag inte gillar. En av dem värsta hotellen jag har bott i under mitt hela liv . Bilder är sanna men försök bo där under en längre period, jag var där i 4 dagar och det blev nog ................................................................................................................................................................................................................................................................................

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Georg Janne M
SlaSuites, Sales Assistant på Aequora Lanzarote Suites, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2015

Kära gäst,

Tack för att du delar din åsikt i resan rådgivare.

Vi är mycket ledsna att inte uppfylla dina förväntningar.

Vi ser med besvikelse som definitivt du inte gillar vårt hotell.

Vi arbetar hårt för att göra saker bra och att våra kunder njuta och känna sig lycklig i vårt hotell, men tyvärr det är inte alltid möjligt.

Med vänliga hälsningar,

M.M

Omdömet skrevs 16 april 2015 från mobil enhet

Jätte serviceminded personal, jätte bra städat. Men tyvärr högljutt, gapiga engelsmän, med alldeles för många barn...
Synd, då det hade kunnat vara riktigt bra...
Rummen är jätte fräscha, läget lite off...
En del shower mm på kvällarna, som passar de flesta...

Bodde här: april 2015
Tack Feliciafelicia
Cintia S, Director Comercial på Aequora Lanzarote Suites, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2015

Kära Feliciafe,

Tyvärr har jag inte talar svenska bra , jag hoppas att ni kan förstå mig .
Tack för dina synpunkter är mycket viktiga för oss .
Nu i lugnt område bara tecken på vuxna och så par kan njuta av sin vistelse och koppla av.

Jag hoppas att du besöker oss snart igen .