“Ok pizza men inte mycket mer.”

Nico's Parque Tropical
Rankad som nr 90 av 330 Restauranger i Puerto del Carmen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Ok pizza men inte mycket mer. Åt där 3 ggr (pga närheten till hotellet) 2 ggr ointresserad personal, 1 gång trevlig (samma person).

Datum för besöket: februari 2020
Tack ZingoZprite

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Stället ligger en liten bit från själva strandpromenaden men det är inte alls långt bort. Jättegod mat, superbra service, humana priser. Vi åt här vid 2 tillfällen ochvalla tog olika rätter. Mycket gott. Vi körde även avhämtning en kväll och fick då enorma portioner som räckte till dagen efter. Stället rekommenderas varmt!

Datum för besöket: december 2019
Tack andreabW7426AV
Omdömet skrevs 28 december 2019

Åt pasta med 4 ostar efter det behöver man inte vara hungrig.
Min fru åt torsk som var perfekt tillagad, och en stor portion med fisk som hemma skulle ha räckt till 2. Det hon saknade var lite smörsås.
Våra vänner åt pizza och annat och alla var mycket nöjda.
Det enda negativa var att dom har lysrör på uteserveringen vilket inte var inbjudande, så vi satt inne i stället.
En fin gest att do bjuder på ett litet galas likör efteråt.

Datum för besöket: december 2019
Tack OlleSmed
Omdömet skrevs 28 mars 2019 från mobil enhet

Köpte en hämtpizza vilket inte föll mig/oss i smaken. Alldeles för mycket ost. Ganska drygt bemötande också.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack 158johans
Omdömet skrevs 21 mars 2019

Nu har jag ätit där 2 ggr på 14 dgr och det var en besvikelse båda gångerna. Pizzan var tjock med ost och Penne Siciliana var det nästa bara penne grönsakerna blir bara färre och färre samt gratineringenvar dålig. Har gillat stället tidigare men nu. Och sen tycker jag inte om att personalen står nära mig när jag äter.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Karin I

Resenärer som tittade på Nico's Parque Tropical tittade också på

Puerto del Carmen, Lanzarote
Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Nico's Parque Tropical? Berätta vad du tyckte!