“Bra indier”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 april 2018

Det här var bästa maten vi lyckades äta i PDC. Goda smaker och personalen var uppmärksam och trevlig.

Tack Anna_c_jansson

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Detta var vårt favoritställe för fem år sedan. Denna gången åt vi där två gånger. Speciellt lammcurryn var mycket god. Tandoorikycklingen ganska tråkig

Tack glasse44
Omdömet skrevs 4 mars 2018

God mat med härliga indiska smaker. De hade bra koll på gluten och kunde erbjuda glutenfria rätter. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2018
Tack lindaaaaad
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Trevlig restaurang med en mycket serviceinriktad och vänlig personal, maten var jättegod ris och kyckling i en väldigt god sås,en rolig detalj var anordningen som höll maten varm medan man åt.

Tack Pia D
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang med uppmärksam och mån personal. Vi åt en otroligt god middag med förrätt innan. Kan rekommendera deras specialiteter!

Datum för besöket: december 2016
Tack 578_sat

Resenärer som tittade på Bollywood Indian Restaurant tittade också på

Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Bollywood Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!